{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

et forsikrings spørgsmål {{forumTopicSubject}}

hej
min far og mig kom til at snakke om, hvornår forsikringen starter med at dække, når man feks. køber en cykle ved en forhandler og han så får at vide at der skal være kasko på osv. dækker kaskoen så når man får plader på og triller ud over kantstenen, eller er der kun ansvar på indtil der er betalt premie ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et forsikrings spørgsmål
  • #1   23. maj 2005 Forsikringen dækker fuldt ud så snart der er plader på cyklen... Da er den nemlig registreret inde hos dit selskab...

  • #2   23. maj 2005 så der er altså fuld kasko på med det samme, der er kommet plader på..

  • #3   23. maj 2005 Jepper, hvis du køber en kasko, gælder den fra den dag du beslutter dig for det. Din faktura vil også løbe fra købsdagen.

  • #5   23. maj 2005 Pis der fik min far ret... smiley men tak for svarende

  • #7   23. maj 2005 Tjaaa.....
    Skriftlige aftaler er vist altid en god ting.

    Jeg kar sq engang præsteret at totalskade en mc... inden jeg aftalte forsikringsvilkårene......

    Hvorefter jeg ringede og bad om en skadesanmeldelse samt aftalte at jeg skulle have kasko uden selvrissiko ...
    i 24 timer. hvorefter forsikringen blev opsagt.

    Ikke underligt at det er dyrt for de unge at forsikre sig idag..... Undskyld mit bidrag til statestikkerne


  • #8   24. maj 2005 Næ det ville jeg ikke.
    Ringede til selskabet og forklarede min situation....
    Havde tegnet forsikringen bare ikke aftalt vilkårene....og typen
    Spurgte hvordan man klarede den sag og blev rådet af assurandøren til at gøre som ovenstående....

    Tror ikke den var gået idag det ligger 10 år tilbage

    Hvad der er svindel .....men jeg ved der noen som har gjort.....

    1. Leje en prøveplade til en gammel bil derefter melde at ups man kom til at bakke sin mc ned.....og få prøvepladens forsikring til at dække

    2. Melde at det var kammiens 30 knallert der har kørt ind i mcen...... ingen selvrisiko på knallertforsikring


Kommentér på:
et forsikrings spørgsmål

Annonce