{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Forhandlere {{forumTopicSubject}}

Jeg kan forstå at det ikke er tilladt at dele sine - både gode, men desværre i mange tilfælde dårlige erfaringer med diverse forhandlere og mekanikere. Jeg forstår ikke argumentet for dette. Hvad er argumentet egentligt ? Hvis jeg føler mig taget ved næsen, røvrendt, snydt eller på anden måde bedraget så er det da min pligt at advare eller i det mindste dele mine dårlige erfaring med mine venner. ...og vi er jo alle vennner herinde ikke sandt smiley
Jeg ved godt man kan dele ud af sine erfaringer på (link fjernet) men jeg bruger kun dette forum. Hvis det "kun" er fordi folk ikke gider høre på brok, så kunne man jo evt. oprette et forum med navnet. Forhandler mekaniker GODE og dårlige oplevelser. og i samme omgang sende en mail til samtlige forhandlere og gøre dem opmærksom på at vi snakker om dem i dette forum. Det er da netop en af styrkerne ved internette at man kan udveksle erfaringerm og det kan jo være det vil få dem til at stramme op og levere varen. Det kan sku´da ikke være rigtigt at folk gang på gang skal tages ved næsen af samme personager. Jeg har selv gode erfaringer med P.C Motorcykler i Roskilde .. (men det må jeg vel ikke nævne her .. eller hvad ?)

Ja det er bare min mening ... Nu håber jeg ikke jeg bliver ekskluderet af forummet som jeg holder meget af og læser hver dag (eller hvad det nu hedder når man skøjter rundt herinde) pga. min indlæg smiley

Forstsat god sommer , det ser ud som om det bliver MC vejr i de kommende dage !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forhandlere
  • #1   14. jul 2007 Det lyder som en genial ide.
    Jeg kender begrebet God/dårlig fra www.vintageure.dk,
    og i dette forum virker det rigtig godt..
    Men måske der herinde er nogen der har økonomiske interesser i noget andet, der går ihvertefald rygter om at være censur...


  • #2   14. jul 2007 Tror det er fordi forhandlerne har den mulighed at reklamere på sitet her.. smiley

    Men vi kan hurtigt blive enige - det er noge fis!

    Gode oplevelser må du dog godt dele med andre herinde..


  • #3   14. jul 2007 Der står:
    1.4 Grimt sprog, udhængning m.v.
    Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel.

    Så er spørgsmålet om en fortælling om en hændelse, man har oplevet går ind under det...!!
    Men det er der vel nogen der kan svare på, altså hvordan tolker "sherifferne" herinde det...
    Det er vel ikke udhængning, hvis det sker i saglig tone.


Kommentér på:
Forhandlere

Annonce