{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

hvorfor skal min mc gå i stykker nu :( {{forumTopicSubject}}

for en 14 dage siden skulle jeg fra haderslev til jels sammen med 4 andre.. jeg siger så at vejret er skønt så jeg tager den på 2 hjul, og de andre hopper i en bil smiley alt er godt og jeg trilller asted på... 5 km udenfor haderslev begynder den at køre skidt når den får gas og jeg holder ind.. vakum slangen er faldet af og den får ingen benz.. jeg får det efter 10-15 minutter sat på og når til jels og ser vikingespillet (godt stykke igen iår forøvrigt). så mærker jeg intet i ca 1 uge hvor jeg så opdager at den er meget lav på olie.. den får så hatten passer og alt er igen godt..

fradag (4 dage senere) intræffer "ulykken" på vej på arbejder kører jeg lidt friskt og på vej op af en bakke 500 meter fra arbejder begynder cyklen igen at trække dårligt ved over 1/3 gas.. jeg triller på arbejde og tænker at det ok er den skide vakuum slange inge.. da jeg får fri tjekker jeg slangen og ser at det er som det skal være.. hmm roder lidt med slangen og triller stille og roligt hjemad.. 3 km senere da det stadig er der holder jeg ind på en rasteplads med skygge (dejligt) jeg roder lidt emd vakuum slangen men det er ikk den.. jeg holder så i frigear og gasser lidt op for måske at kunne høre noget, her bemærker jeg så en svag røgring fra højre udst og opdager at gassen herfra også er en del koldere end fra venstre udst. om og tjekke olie og den er lidt under minimum.. LORT .. så jeg måtte en tur med falck fra kolding til haderslev smiley

nu begynder arbejdet med at finde fejlen så...

hvorfor ligenu når vejret endelig smiler bare lidt i perioder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor skal min mc gå i stykker nu :(
Kommentér på:
hvorfor skal min mc gå i stykker nu :(

Annonce