{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

Privat fartkontrol {{forumTopicSubject}}

Jeg så lige i nyhederne, at et firma fra Grenå stiller varebiler op rundt omkring - disse varebiler ligner politiets fartkontrol - men det giver ikke en bøde at blive blitzet. De vil tilbyde kommuner og amter at udføre fartmålinger.

Om et par år regner de med at have lige så mange biler som politiet.

Du kan se klippet på http:/tv.sputnik.dk i den seneste nyhedsudsendelsen d. 29.5 kl. 19 - det er gratis at se denne nyhedsstump - det kræver blot en profil og et login.

Jeg ved sgu snart ikke hvad man skal mene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat fartkontrol
  • #1   29. maj 2005 Det er lige godt satans som man rammer de forkerte taster - det kunne være godt med en edit funktion til sine indlæg.

    her var linket (link fjernet)


  • #2   29. maj 2005 Hvad ligner det at udlicitere fartkontrollen, men man kan da i det mindste ikke få en bøde for vold mod embedsmand i funktion, hvis man hakker dem en!!! (selfølig skal man ikke ty til vold!!) smiley

  • #3   29. maj 2005 Fartkontrollerne, de private altså, giver ikke bøde - de laver bare målinger for dem som måtte være interesserede - til statistik eller lignende

  • #4   29. maj 2005 Nix ingen bøde......
    -Men effekten af at se en blitz 50 meter fremme er den samme - lavere hastigheder !

    Da resultaterne er til statistik, vil vognene blive placeret på stratestisk udvalgte steder, og vi nyder vel alle godt af at der ikke kommer en eller anden nar blæsende med 240 fordi eksempelvis skoler og andre risiko områder.


  • #5   30. maj 2005 God ide at stille vognene på stille veje, ved skoler og andre sårbare steder.
    Dog syntes jeg det er en anelse underligt at en vej som den mellem Egå og motorvejen til Grenå skal overvåges så meget som den bliver, der står meget ofte en rød VW med blits, og der er ikke andet end en lige vej.
    Stil den da ved en skole eller andet hvor den gør andet gavn end at indrive fiktive skatter.
    Hmm burde nok sendet til Politiet og ikke her inde.


Kommentér på:
Privat fartkontrol

Annonce