{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Køb/Drift af BANDIT 1200 {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge mennesker.
Jeg har efter 20 år med 4-6-8 hjul, besluttet mig for at jeg vil begive mig ud på 2 hjul! Efter længere tid undersøgelser og økonomiske afvejelser har jeg besluttet mig for at finde en Suzuki GSF 1200, helst N, men en S i den rigtige stand, til den rigtige pris har også interesse.

Jeg er på jagt efter en maskine der er i anstændig mekanisk stand, men i kosmetisk knap så god stand. jeg vil meget gerne selv skrue/skifte/justere, så en maskine i præmiestand har ingen interesse, da jeg ville være for øm over den.

det jeg gerne vil spørge fællesskabet om er følgende:
1. Er der nogen der ligger inde med en GSF1200 de gerne vil af med, eller har kendskab om nogen der vil sælge en? budget maks. 30.000
2. Er der nogen der kan give gode råd om køb og faldgrupper af den pågældende MC.
3. Erfaring med ombygning fra S til N, samt hvor man kan skaffe stumperne til den bedste pris.

På forhånd tak.
Mvh Rune


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb/Drift af BANDIT 1200
  • #1   28. mar 2019 Tja stumper til den bedste pris,godt spørgsmål! Jeg hentede en komplet hjem nede fra Tyskland. Men det er en rigtig god cykel du har valgt. Har selv en,og jeg er enorm glad for den. Det bliver du også.

  • #3   28. mar 2019 Det har jeg aldrig nogen sinde hørt om før hans Henrik. Har kendskab til lignende cykler som har kørt tæt på de 100.000 km. Uden problemer. Såååååå den tror jeg sku ikke på mester!!!!! Længere ud på landet med den. smiley

  • #5   28. mar 2019 Nej det kræver jo lidt gefüll at stille på de skruer, det er ikke for alle smiley

    Tror de fleste som har sådan en bike har holdt dem godt, derfor kan det godt være svært at finde en dårlig holdt model, men de går for at være solide maskiner.


  • #7   29. mar 2019 Jeg køber dele på eBay og cmnsl.com

  • #8   3. apr 2019 Har selv 1 stk. Dele er der masser af derude, både nye og brugte (EBAY). Den er meget nem at skrue på og kører iøvrigt rigtig godt.

    Wemoto.com er også et godt sted at finde dele.


Kommentér på:
Køb/Drift af BANDIT 1200

Annonce