{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

Nye dæk, men hvorfra? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu siden mandag i forrige uge prøvet at bestille nogle dæk til min MC, jeg har før med stor succes bestilt hos Daekonline.dk men det er slut nu, jeg har ikke fået mine dæk endnu, og bagdækket har været på vej i over 1 uge, track og trace har ikke virket før i dag, og jeg kan se det burde ankomme i dag, jeg har forsøgt at tale med dem, men ender i mekanisk stemme, der til sidst siger tryk 22 for personlig betjening, det gør jeg så, og så møder man en "engelsk" talende Inder, eller noget i den stil smiley jeg havde også bestilt noget olie, men via Inderen fik jeg afbestilt det hele, på nær bagdækket, der var trukket på kontoen!
Efterfølgende googlede jeg så hvem der så kunne sælge mit et dæk, og endte hos Tirendo.dk, som så viser sig at have samme sløje service, på trods af ok vurdering på Trustpilot, og jeg har netop afbestilt dækket, jeg opdagede at de er ejet af Delticom, der ligeledes står bag Daekonline.dk!!
Såååh, er der nogen der kender til et troværdigt sted at handle, jeg kan sagtens selv monterer dækkene, men magter ikke udlandske halvfuppede firmaer mere der lover mere end de kan holde.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye dæk, men hvorfra?
Kommentér på:
Nye dæk, men hvorfra?

Annonce