{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

er det stadig billigst at købe om vinteren, eller? {{forumTopicSubject}}

Hej Mc venner smiley

Jeg skal have mc igen, men da det er 4 år siden jeg havde mc sidst, så er jeg ikke sikker på at dette stadig er gældende smiley
Da jeg dengang købte mc, der var det markant billigere at købe, hvis man ventede til efteråret med at købe.
er dette stadig gældende mon, eller har det ingen betydning længere hvornår på året man køber?
Jeg spørger selvfølgelig fordi jeg gerne vil have mest muligt for pengene når nu det endelig er tid til at få mc igen : smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det stadig billigst at købe om vinteren, eller?
  • #1   20. maj 2019 Tror det er tilfældigheder, nogle sælges, billigt inden vinter, og så er der jo andre , der fik helt vildt lyst til en ny mc, til foråret, og bliver nød til at komme af med den gamle for at have penge til den nye. Så hip som hap, efter min mening, har du selv tid til at vente, så kommer der gode tilbud pet.

  • #2   20. maj 2019 syntes det er en skrøne. De er lige dyre året rundt smiley

  • #3   20. maj 2019 okay smiley
    Jeg syntes bare at de er lidt pebrede lige nu, hvis jeg tænker på hvad de samme modeller blev handlet til for 3-4 år siden, så er det lige før at nogen af dem faktisk er dyrere nu end de var dengang smiley
    jeg snakker selvfølgelig brugte og i prisklassen 40-50.000,-


  • #4   20. maj 2019 Ja det er som om mc'er ikke har tabt værdi igennem de sidste 4-5 år. Det har jeg også lagt mærke til smiley

  • #5   20. maj 2019 Det er sku det samme, forskellen ligger i hvor "nemt" og hurtigt de bliver solgt på de forskellige årstider.

    Forår er klart den bedste at sælge i (No surprise) smiley


  • #6   20. maj 2019 salgspris og handelspris er jo ikke det samme... jeg kan da også se MC'er til salg der også var til salg for et år siden

  • #7   20. maj 2019 Det er måske alt andet lige nemmere at sælge en cykel når sommeren er høj og solen ligeså. Og sådanne forhold får ihvertfald ikke prisen til at falde. Om det så ligefrem er billigere om vinteren.....tja. Måske. Hvis du er heldig at finde en cykel som du lige får en god handel på er det vel....Sikke et svar hva? Det kan du ihvertfald ikke bruge til en disse....
    Held og lyk med at finde en god cykel du blir glad for.


  • #8   20. maj 2019 Jeg kiggede på MC hen over vinteren, og endte med et meget bedre tilbud her til foråret. Så tror det er meget med lige at være heldig at rende ind i den rette sælger.

  • #9   20. maj 2019 Konklusionen må være: Kig tit på de forskellige salgssider og når det rigtige kommer, så byd smiley
    Det er korrekt at udbud og salgspris ikke nødvendigvis er det samme, jeg syntes bare at nogle af priserne er vanvittigt høje taget i betragtning af alder og kørte km.
    F.eks Yamaha R6 i Rossi lakeringen, den koster stort set det samme som de gjorde for 4 år siden smiley

    Tak for alle jeres svar smiley
    Jeg må ud og lede efter det rigtige smiley


  • #10   20. maj 2019 Omvendt smiley
    Hvis jeg skal sælge en MC, slår jeg den kun op i Apr. Maj, juni.. smiley
    så er der ikke så meget palaver om prisen smiley


  • #11   20. maj 2019 ja det syntes jeg, jeg har jo også mange år på bagen

  • #12   20. maj 2019 Du kigger på alt for gamle cykler.. 2015 modellerne er blevet meget billigere de sidste 4 år..

  • #13   20. maj 2019 Ja, har lige sat min op.

  • #14   20. maj 2019 Det er svært at sige, men det burde være billigere at købe i efterår og vinter perioden. Jeg valgte at byde på en MC i efteråret men ejeren afviste mit bud, 4-5 måneder senere (I slutningen af marts) blev samme MC sat til salg igen og nu var salgs prisen under det beløb jeg havde budt (Hvilket jeg har undret mig over). Så man kan ikke helt regne med forårs og vinter priser.

Kommentér på:
er det stadig billigst at købe om vinteren, eller?

Annonce