{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

KJ
KJ
Tilmeldt:
12. apr 2019
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Hjælp til brugt køb :: anbefaling af mekanikere (selvstændig eller forhandler.) Kolding og Silkeborg. Evt personer som vil hjælpe? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er i den situation at jeg skal ud og købe motorcykel, men har ikke videre forstand på det tekniske.
Derfor tænkte jeg på om nogen kunne anbefale nogle motorcykel-mekanikere i Kolding og i Silkeborg området. Da jeg skal kigge på nogle motorcykler og gerne vil have lidt hjælp til dette, fordi jeg ikke selv har forstand på det tekniske. Det må også gerne være nogle fra forummet hvis de kunne have lyst til at hjælpe?

Ved godt alle sikkert kan, men vil gerne lige have lidt føling i forhold til at vælge en jer her i forummet har ok erfaringer med. En som rent faktisk gider kigge den igennem (så godt man nu kan uden at skille noget ad).

Hvis i tilfældigvis også kan huske det, må i gerne skrive om de har åbent lørdag og eller søndag, ellers googler jeg det selv smiley

på forhånd tak.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp til brugt køb :: anbefaling af mekanikere (selvstændig eller forhandler.) Kolding og Silkeborg. Evt personer som vil hjælpe?

Annonce