{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.462 visninger | Oprettet:

Jakob M
Jakob M
Tilmeldt:
27. feb 2007
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20

EFTERLYSNING 30.000,- DUSØR {{forumTopicSubject}}

EFTERLYSNING STOR DUSØR GIVES

En Yamaha R1 sølv/blå Stel nr. JYARN121000020964 blev købt af en: Anders, Ringstedvej 134, 4100 Ringsted TLF nr: 60427108 med en banknoteret check.

Den var sidst indregistreret i England, og der står noget skrift på engelsk på nr plade holderen.

Den banknoteret check var yderst velført lavet, selv min bankrådgiver tog imod den, men viste sig så at være falsk.

Fyren var en stor skaldet gut, med tatoveringer på højre arm. Han lignede ærlig talt ikke en gut der kunne finde ud at lave sådan en forfalskning. Han ankom med 2 af sine kammerater i en bordaeux rød Toyota Carina mener jeg.

Enhver oplysning der fører til pågrebelsen af manden eller at motorcyklen bliver fundet, vil blive belønnet med en dusør på 30.000,-

Og til jer der skal af med cyklen! HVIS I skulle handle med en banknoteret check så HUSK at tjekke ID samt evt at ringe til banken for at kontrollere checken...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING 30.000,- DUSØR
  • #1   23. aug 2007 Sådan nogle svin......motherfuckers

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #2   23. aug 2007 Mere info og billeder:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=20510


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #3   23. aug 2007 Og jeg kan kontaktes på tlf nr 60606655 eller 22686505

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #4   23. aug 2007 Henning F - Ja, jeg fandt jo så ud af det på den hårde måde smiley

  • #7   23. aug 2007 føler med dig ha selv lige fået stjålet min mc,

    tæsk skal de have hvis man fanger dem


  • #8   23. aug 2007 holder øje ved næstved.. fandme sur røv

  • #9   23. aug 2007 Argh sur røv, det er sgu da utroligt at folk kan være sådan nogle svin og tage røven på en på den måde!!!
    Er selv taget ved røven engang og jo det tar man ved lære af og jo jakob du har fået det på den hårde måde. Det gik heldigvis ikke så hårdt udover mig og fik rettet problemerne. Men hvis jeg finder den kan du gi en kasse bajere.

    Men oplysningen om id på chekken har jeg heller ikke tænkt på.

    Håber du finder cyklen eller ham den svindler til svin!

    Mvh Martin...


  • #10   23. aug 2007 ej det svin ! smiley

    Holder øje i svendborg og omegn


  • #11   23. aug 2007 nej nej nej

  • #12   23. aug 2007 Nøj et svin... Håber satme de nakker sådan en satan.. Holder øjne og øre åbne..

  • #13   23. aug 2007 Fuck et svin.
    Den der med stor, skaldet og tatovering på højre arm beskrivelse kan jeg ikke lide, bare så folk ikke tager fejl, det var ikke mig der gjorde det, men beskrivelsen kunne nok godt passe.


  • #14   23. aug 2007 hvis du har navn og adresse hvorfor så ikke bare melde det til politiet ? eller noget jeg misforstår ?

  • #15   23. aug 2007 Adressen findes ikke, tlf. nr. heller ikke at finde på de gule sider. Jeg fik samme ide men inden jeg postede tjekkede jeg lige.

  • #16   23. aug 2007 Du lavede da også alle fejl, du kunne, for at sikre dig en reel handel... Nu skal jo nok lade være med at træde mere i det.
    Det er fanme surt og jeg håber, den kommer tilbage.


  • #17   23. aug 2007 Af med roen........

  • #18   23. aug 2007 Jakob M
    I befandt jer vel ikke i et område hvor der evt. kunne være noget video overvågning?


  • #20   23. aug 2007 Du fik ikke tilfældigvis noteret nr. pladen på den Toyota?? Men det er jo ikke lige det første man kigger på....

  • #21   23. aug 2007 Fy for satan... Den ville jeg også have været hoppet på!! Det må eddermamene have været en med adgang til proff. printer m.v.

    Hva har Policen sagt i sagen??

    Og du har ikke en e-mail e.lign fra ham??


  • #22   23. aug 2007 En bankcheck er normalt det mest sikre betalingsmiddel man kan modtage, da pengene er hævet på vedkommendes konto, hvorfor man er sikker på at der er dækning. Bare ikke når den er forfalsket. Sådan en spade!!

  • #23   23. aug 2007 Hvilken bank var checken efter sigende udstedt af? Papiret kan han nemlig ikke få udleveret uden at han har fået lavet checken i banken. Ergo må han næsten være ansat i den pågældende bank.

    har du nogen idé om i hvilket område han i virkeligheden bor i?


  • #24   23. aug 2007 hmmm har han ikke ringet yil dig først??? for så kan policen da se hvor der er ringet fra en mobil kan jo spores ind til 10 m.

  • #25   23. aug 2007 hej jacob jeg holder øje i tre kants området !! jeg siger til alle i vores sms kæde de skal holde udkik !! hvad årgang er din cykel ? er der nogle gode kende tegn på den freks hvilken udstødning har den .. er der monteret ting som er til at kende !!! jeg skal fanme nok rykke det svin af den hvis jeg ser den ... om han så er lige så stor som et hus ... jeg håber virkelig den nar bliver fundet og runbarberet .. gik hans røvhuld måtte permenent klø og hans arme var for korte smiley

  • #26   23. aug 2007 Hej Jacob jeg kigger i hillerød og omegn, men har nu ikke set nogle r1'ere her før.

  • #27   23. aug 2007 der er den mulighed at telefonselvskaberne kan hjælpe dig med at finde frem til manden selvom han ikke findes på krak og de gule sidder

  • #28   23. aug 2007 Glostrup og omegn er der nu udkigsposter i..!

  • #29   23. aug 2007 havde han briller også?

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #30   23. aug 2007 Wow. Sikken respons. Det er fedt at der findes mennesker der vil støtte en i denne situation og jeg er dybt taknemlig smiley

    Modellen er en 05er - linket i tredje indlæg burde virke.

    Jeg blev opringet af banken midt på eftermiddagen og ringede derefter til ham adskillige gange, indtil jeg kom hjem og tjekkede hans adresse. Jeg kontaktede politiet med det samme, men fik at vide at jeg måtte vente til imorgen, da de ikke havde folk til at tage sig af det på det tidspunkt smiley

    Ja, jeg gik ogs i go tro, om at banknoterede skulle være sikre. Jeg spurgte ogs min rådgiver om jeg havde glippet noget mht checken, og hun sagde at forfalskningen var god. hun havde som sagt ikke bemærket noget smiley

    Jeg har ikke mailet med ham, men vi har udvekslet et par opringninger og smser. så det med telefonselskabet må jeg undersøge imorgen.

    Vi handlede ved min bopæl = ingen video overvågning desværre og nej, jeg kan desværre ikke huske nr pladen. Det var ogs en af de første ting jeg tænkte på, men desværre rækker min korttids hukommelse ikke så langt, fandt jeg ud af smiley

    Nope, han havde ingen briller...


  • #31   23. aug 2007 så må vi håbe han ikke har en af de gamle taletids telefoner dem havde jeg lige glemt

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #32   23. aug 2007 Christian - Det havde jeg ikke tænkt på. Jeg mener at den kom fra Danske Bank. Det må jeg følge op på imorgen...

  • #34   23. aug 2007 Ja Jacob, jeg føler i den grad med dig, og håber af hele mit hjerte at det/de svin kommer til at bøde for det svineri.... Og lover dig at jeg også har et åben øje....


  • #35   23. aug 2007 Håber du får din MC tilbage.

    Råd i denne forbindelse i forbindelse med handel vil lige nu fremstå som bagklogskab. Med taletidskort er det ikke blevet lettere at undersøge, hvem man handler med, men jeg ser næsten altid lige på www.dgs.dk for at se om jeg kan finde personen inden jeg udleverer noget. Finansrådet har liste over stjåle checks: (link fjernet)
    Ved ikke om det er brugbart.

    Vi holder øje med R1'ere i det Nordjyske.


  • #36   24. aug 2007 Jakob.
    Jeg ved ikke hvor du bor i landet.
    MEN han vælger måske at rykke fra een landsdel til en anden for at muligheden for at møde dig tilfældigt igen er mindst.
    Ergo. Prøv at regne dig frem fra hvornår I mødtes og regn ud hvornår han evt kunne have passeret storebæltsbroen.
    Der filmes alle biler så vidt jeg ved.
    Det var om ikke andet en oplysning politiet kunne arbejde videre med - hvis de har lyst og ressourcer til det.
    Suk, det er fandme en hård en. Håber du kommer på eet eller andet der kan kreds os mere ind såsom kendetegn på biler, vennerne eller andet.
    Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke. Og fedt at folk bakker op!
    SÅDAN!
    hvilken Carina? model E? Alufælge? Andre ting? Tonede ruder, solfilm etc etc? Hvilke tatoveringer? Tribal? Jysk eller sjællandsk eller anden accent? Tøj? Hjelm? ALT, skal vi vide.
    Lad os håbe der er folk der har en ide om hvem han er.


  • #37   24. aug 2007 Jakob

    Hvor har du haft MCen til salg?
    Det jeg tænker er at hvis det er webbaseret så er muligheden for at du via politiet kan få sitet til at oplyse hvilken bruger der har besøgt din MC flere gange. IP. Brugernavn osv osv osv.
    Og så er der jo muligheden som andre har nævnt mht mobil og krydspejling eller hvad man kalder det.


  • #38   24. aug 2007 en anden vej du kan tænke er...
    Hvordan afhentede han MCen? Var der plade på? Havde han prøveplade med? Papirsplade eller blikplade? Havde han fået oplyst dit stelnr for at han kunne hente prøveplade?

    Hvis han hentede MCen og førte den fra din bopæl. Hvor meget brændstof var der på MCen? Bor du i nærheden af en tank? (Overvågningskamera).


  • #39   24. aug 2007 Arne N--> Det er sku godt tænkt det der..! Du skulle sku da være detektiv.!

  • #41   24. aug 2007 Arne - indrøm det nu bare du ER jo Sherlocks barnebarn c¨,)


  • #42   24. aug 2007 Politiet kan spore telefonene via dens imai/serie nummer, og kan derved få oplyst samtlige sim kort der har været benyttet den den pågældene telefon.
    Hvis du er heldig, er det hans ejen telefon han bare har skiftet sim kort i.
    Håber du finder din cykel.


  • #43   24. aug 2007 Jakob: surt show mand, føler virkelig med dig. Håber ham spaden bliver fundet og ført tilbage hvor han hører til. Utroligt at der findes sådanne personer smiley

    Arne: Jesus christ, at du kan tænke på så mange ting, skræmmer mig smiley


  • Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #44   24. aug 2007 Eddermeme surt mester...holder øje i Nordjylland!

  • Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 53
    #45   24. aug 2007 Hvis han har været klog nok til at lave sådan et trick, er han nok også klog nok til ikke at prøve at indregistrere cyklen i Danmark - den er desværre nok allerede ude af landet.

    Men politiet burde tage svindelsager af sådanne beløb rimelig alvorligt.


  • #46   24. aug 2007 Morten, de kan jo ikke spore noget IMEI nummer idet ingen kender dette ud over ham der har telefonen.. Men til gengæld kan de finde ud af hvem der har ringet til Jakob og omvendt.. Der kunne Jakob måske få det rigtige nummer.. Men famdme surt!!
    Tænnker det samme som Galler, om motorkontoret ikke kunne finde ud af om den er omrigistreret via stel nummer.. ?
    Håber du får den hjem igen, og manden får in straf!


  • #47   24. aug 2007 Tinnie jo de kan, for selv om det er et taletidskort, registreers imei nr. hos selskabet, når telefonen går på nettet. OG politiet kan så få oplyst hvilke andre numre det imei nr har været tilknyttet

    Sur røv mester, holder udkig på amager!!

    /Jesper


  • #48   24. aug 2007 Tinnie
    Imei nummeret er mobilens nummerplade - som sladrer. Man kan derfor simpelthen gå tilbage og finde ud af, af hvem og hvor tlf er brugt og hvor den er købt osv osv.



  • #49   24. aug 2007 Til jer andre....

    Hvorfor tror I jeg er forsker. Det er folk som mig der knækker kræftens gåde. :-)))


  • #50   24. aug 2007 @Tinnie.

    Hver gang du tænder din mobil telefon, registrere dit teleselvskab imei koden på den telefon du benytter.
    Politiet skal bare at søge på det nummer. Så kan de se hvilke sim kort telefone har været brugt sammen med.


  • #51   24. aug 2007 Til Arnes teorier.

    Hvor meget mc tøj havde han på, eller kørte han i en t-shirt.

    Den kunne jo også være læsset i en varebil lige rundt om hjørnet.

    Håber i finder cyklen og ikke mindst tyven. Det skal straffes.


  • #52   24. aug 2007 Uden at have læst alle indlæg -

    Surt show, hvilken absolut frækhed!

    Hva med at kontakte: Station 2, EB's vagthunde osv.? Altså medierne generelt? Eller de er måske ikke intra i den slags...?


  • #53   24. aug 2007 @Rene J.

    "Jeg har rigtig mange problemer med polakker og andet godt fra de gammel Øst lande" Fortæl venligst mere.



  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #54   24. aug 2007 Rene J - you've got mail.

    Arne - gode point der, her kommer alt hvad jeg kan huske:

    MHT bilen, så når jeg tænker mig om, var det vist en Corolla fra sidst i 90erne (ligener sgu alle sammen hinanden), men en Toyota var det og den var bordeauxrød. Synes ogs at noget med XE på nr pladen dukker op, men kan slet ikke huske om det er fra den bil. Andre detaljer om bilen husker jeg desværre ikke.

    Jeg bor midt i Jylland i en flække der hedder Pårup, der ligger ved Engesvang. Hvis der er nogen der er kørt igennem byen lørdag 18/8 mellem 1730 og 19 kunne bilen ses holdende på hovedvejen foran Dit Bilhus.

    Han sendte en besked til mig med at han var på vej, men at der var sket en ulykke på Fyn og den besked fik jeg kl 13.30. Efterfølgende fik jeg en besked med de var 70km derfra kl 15.25. De ankom ca. 17.30, og grunden til at de var så længe om det var at deres GPS gik død for strøm og at de måtte spørge om vej flere gange smiley

    De snakkede ogs om at de havde købt en weekend billet til broen. Jeg har endda ogs snakket med Storebælt A/S idag, og de siger at de gemmer optagelserne en månede tilbage, men at de ikke må udleveres uden en dommerkendelse. Ja, hvis cyklen ikke er læsset i en varevogn, så må jeg satse på at jeg er så heldig, at de har krydset broen på ca. samme tid.

    De havde alle sammen sjællandsk accent og alle havde tribal tatoveringer. Køberen var godt veltrænede, midt/sidst i 20'erne, 180-190 høj, lød overraskende troværdig taget hans udseende i betragtning, havde hættetrøje og jeans på, tror at de var baggy. Hjelmen han havde på var sort/lilla, og ja, det var det tøj han ville køre den hjem på. Det tænkte jeg ikke videre over, da køberen til den forrige motorcykel jeg solgte også kom fra sjælland og kørte den hjem i nogenlunde samme outfit smiley

    Den anden var mørkhåret ca. 170, pumpet og samtidig lidt buttet, mener ogs at han havde lokumsbræt, altså skæg om munden. Tshirt og lyse jeans mener jeg.

    Den tredje havde leverpostej/lyst hår. Ogs pumpet og buttet med tshirt og "jeans knickers". Nævnte at han skulle have været til fødselsdag ved 3 tiden?

    De sidste vil jeg også skyde til at være midt/sidst i 20'erne, den mørkhåret måske starten af 30erne.

    Faktisk utroligt så meget skyklapperne er gået ned, jeg havde satset på at kunne huske mere om bilen, men håber at der er nogen der kan bruge det til noget

    Han nævnte at have set annoncen på bilbasen.

    MHT brændstof var der ca. 10 liter i tanken

    Det med at kontakte Station 2 osv vil jeg gøre lige så snart at jeg har været nede ved politistationen. Nu håber jeg bare på at de vil tage hånd om sagen og ikke smide den nederst i en skuffe.

    Og tusinde tak for støtten og det nyttige info. Det har været og er guld værd smiley


  • #55   24. aug 2007 Jacob jeg giver gerne et øje i det midtjyske, kører til det sønderjyske i dag, så må jo se om man ser noget.

  • #56   24. aug 2007 Satte de prøveplader på den? faste skilte eller papirskilte? Hvis de har fået papirskilte skal de jo have oplyst stelnummeret til politiet, så der er måske en mulighed for at kunne søge dem?

    Føler med dig, det er fandme surt at skulle miste så mange penge.....


  • #57   24. aug 2007 Mine tanker henrik!!

  • #58   24. aug 2007 ring ned til motor kontoret og mel stelnr stjålen så får han den ikke på plader

  • #59   24. aug 2007 holder ekstra øje når jeg tager en tur rundt på de sjællandske landeveje føler med dig, og han skal fanges og straffes

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #60   24. aug 2007 Henrik - Han prøvede en tur på den med min prøveplade på. Det var først da han skulle til at køre og at hans kammier lige var kørt, at han kom i tanke om at han skulle have en plade på, så han kørte afsted for at indhente dem smiley

    NYT: En cykel magen til er set køre rundt uden plader i Tåstrup. Jeg kan være heldig med at det er fjolset, så hold øjnene åbne... Tak for det smiley


  • #61   24. aug 2007 Hej Jakob.

    Det er sgu lidt meget sur røv det som du har været igennem. Men forsåt jeg dig rigtig at han kørte afsted på prøvetur på dine prøveplader og at det først da han skulle hjem af han "lånte din R1 for at indhente de andre.
    Dvs at han ikke selv havde prøveplader. Jeg håber at jvf sidste indlæg har fundet den rigtige gut og at du får din R1 tilbage i god stand.


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #62   26. aug 2007 Kristian - jeg gik ud fra at han havde en med i bilen.

    Jeg er på ferie den næste uge, men hvis I kommer på noget så henvend jer på 22 68 65 05 eller det lokale politi.


  • #63   26. aug 2007 Håber fandme også du finder de klaphatte! Prøver at kigge i det sønderjydske, men lyder jo som om den er kommet til sjælland.

  • Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    aug 2007

    Emner: 1 Svar: 35
    #64   26. aug 2007 Hej Jakob.
    Føler virkelig med dig, den slags er aldrig sjovt...
    Men godt at se der er så mange der er flinke til at hjælpe..

    Så dit link på bilgalleri...

    Mht din R1'er, har jeg flere gange indenfor de sidste par dage set en R1'er der er begyndt at køre rundt i omegnen af Slagelse.
    Den er nylakeret og malet sort og orange, ved ikke om det er nogen hjælp.

    Håber du finder den smiley


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #65   26. aug 2007 Thomas - Kanon. Alt info kan bruges lige nu.

    NYT: En magen til min er også set i Slagelse hvor beskrivelsen af manden passer meget godt. Hold øje derude...


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #66   26. aug 2007 Og det var ved den store shell tank hvor vejen hedder Smedegade, 4200 slagelse


  • Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    aug 2007

    Emner: 1 Svar: 35
    #67   26. aug 2007 Jakob - det er lige ved siden af min kammi's værksted.
    Jeg holder øjne og øre åbne


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #68   26. aug 2007 Thomas - Tak for det. Al hjælp i denne sag er guld værd smiley

  • #69   14. sep 2007 Fuck føler med dig... er selv midt i en sag... læs tråden "advarsel !!" død ved kølle til alle de fuskere...

  • #70   14. sep 2007 er der noget nyt i sagen?

  • #71   13. apr 2008 Jakob, forleden dag kørte jeg forbi en grå sort mc på roskildevejen ved høje tåstrup det var ved at være halv mørkt så svært at se model og korrekt farve, men er 100 på at det var en r1, den stod langs vejen med rødt og hvidt politi bånd på. og lignte ikke lige p.t at det var fordi den havde været væltet/kørt galt. den stod der i nogle timer, min bror havde også set den stå der, så hvis jeg var dig ville jeg ringe til vestegnes politi (glostrup politi) og høre om de kender noget til den,,, du kan fange mig på 27920899, for mere info,,,, Mvh Bo.

  • #72   15. sep 2008 lige til orintering:

    Kontroller altid om checken er perforeret på overkanten eller underkanten, mange gange også på en af enderne .. som om den er blevet revet af et stykke papir - de bliver nemlig printet ud på et stykke A4 papir og revet af - jeg kan ikke huske om det er i toppen eller bunden .. men papiret er lavet lige netop til dette formål .. en falsk check vil altid være klippet af ...



  • #73   22. jul 2010 er der nået nyt ang din mc ?

  • #74   11. aug 2010 Jeg vil også gerne høre nyt i sagen! smiley

  • #75   23. okt 2014 Hvordan endte historien egentligt?

  • mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #76   24. okt 2014 Tror ikke du skal vente svar Allan, gutten har ikke været online i 6 år :-))

  • #77   24. okt 2014 Så jeg efter jeg havde postet i går, men folk skylder sgu da at vende tilbage når de opretter en tråd.

  • mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #78   24. okt 2014 Det det syntes jeg også, det er lidt fladt når bare det dør uden en rigtig afslutning

Kommentér på:
EFTERLYSNING 30.000,- DUSØR

Annonce