{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Ang. Bakke åbning og lukning ??? {{forumTopicSubject}}

Hej mc folk, når der bliver holdt bakke åbning og lukning, hvem er det så der søger for at, at politiet og hjemmeværnet er til stede ????????, er det KBH kommune som ved vi kommer mange mc eller hvordan forgår det ??????.
Ved der er mange som er pisse surer over de ikke kan kører med deres bil som de plejer at gøre, jeg synes det er kanont, man kan komme på sin mc, også bare få lov og kører uden der er en masse biler i røven af en haha. mvh Jan k


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Bakke åbning og lukning ???
  • #2   2. sep 2007 Nej maskinen krymper ikke, men etaten er en øm byld i røven, under sidste bakkelukning jeg deltog i, blev vi stoppet ikke mindre end tre gange på vejen ind til nørrebrogade, ren chikane fra etaten og politiet skyder siddende ænder når vi samles, istedet for at passe deres arbejde i dagligdagen.

  • #3   2. sep 2007 Lars S: Det er jo også en del af deres arbejde at kontrollere de MC'er der er med. SÅ der f.eks ikke kører en rundt på en 150 hestes maskine han ikke har råd til eller lign.

  • #4   2. sep 2007 Vi havde vores første tur til Bakken, og det var slemt regnvejr hele vejen derover på Sjælland - heldigvis kører VFR'en som den skal og vi havde garderet os med regndragter... Jeg synes Politiet gjorde et godt stykke arbejde og dejligt at køre gennem byen med ekskorte...fik også hilst på dem på vejen hjemad ved Bakken. Flinke mennesker der bare passer deres arbejde....

  • #5   2. sep 2007 Tak for jeres indslag allesammen, ja hvorfor spørg jeg om det, fordi jeg er nygerrig og ikke andet, og ja det er fedt og kører sammen med politiet uden at blive stoppet, men har prøvet engang hvor vi var 10-15 stk fra Slagelse som kørte sammen, hvor en af dem blev stopped, som de lige skulle tjekke, mens vi holdt stille, kom en betjent hen til en som havde sin offrode med, og sagde den nummer plade, husk den skal være vandret også begyndte vi og grine for det var den haha, mon ikke han mente den skulle være lodret, det tror jeg.
    Men har også hørt om hvordan de er gået total amok og har stopped alt, og sendt dem til syn, her synes jeg de går over stregen, men der vil jo altid være for og imod, og ja det var sku en trist Bakkeåbning, men sådan er det jo når det er lorte vejr, så kommer der ikke nogen, helt ærlig, jeg tører altid min mc over med en klud når jeg har været ude og kører i regnvejr, så er det ikke så slemt, og få den op og stå flot igen. mvh Jan k


  • #6   3. sep 2007 Jeg synes faktisk, at årets bakkelukning forløb ualmindelig godt. Der var heller ikke så bandsat mange cykler, men det er første gang jeg har set kørslen afviklet så elegant.

    Vedr. politiet - chikane er der vel ikke tale om, men vi (og de) ved, at der kører en del MC-ister rundt uden kørekort, der kører en del, med falske plader (ej betalt afgift) og så kunne der da være en stjålet eller to. Hvis ikke de skal kigge å MC den dag og på åbningsdagen, hvornår skal de så???


Kommentér på:
Ang. Bakke åbning og lukning ???

Annonce