{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Display Z 1000 SX {{forumTopicSubject}}

Hejsa, nogen her som også har store problemer med at se hvad der står i displayet, hvis solen ikke stå lige ind på eller det er mørkt.
Har kontaktet Kawasaki Danmark ang. problemet, men de har selvfølgelig aldrig hørt om det før, så de foreslår man kontakter en forhandler og foreligger dem problemet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Display Z 1000 SX
  • #1   29. jul 2019 Synes det er fattigt når det er den melding man får - som om det ikke er et reelt problem såfremt de ikke har hørt det før. Hvilket de sikkert har.
    Samme besked fra VW med rust og kædeproblemer ??

    Har du spurgt en forhandler? Ellers prøv evt Rydbergs MC? Der handlede min far rigtig meget for nogen år tilbage og har aldrig haft en dårlig oplevelse.


  • #2   29. jul 2019 Har købt den hos Rydberg, men ikke kontaktet dem endnu.

  • #3   29. jul 2019 Uanset om det er et problem der er på 50% af de producerede køretøjer "har de aldrig hørt om det før".

    Var engang ved at købe en thundercat (600 CCM model før r6). Og spurgte så forhandleren om de også havde haft problemer med 2 gear, som var kendt på r6'eren, nej det havde han aldrig hørt om (Yamaha forhandler gennem mange år)

    Lavede så en spørge runde herinde, og halvdelen havde skiftet 2 gear/skifte gaffel, på nævnte model ??


  • #4   29. jul 2019 PS når det er mørkt skulle den jo gerne være oplyst, hvis det ikke er tilfældet er der jo noget galt

  • #5   30. jul 2019 Når nu vi reelt ikke har hørt om det før, hvad er så det rigtige svar?

    Vi gør vores bedste for at give en god service, og hjælpe når vi kan. Vi vil derfor rigtigt gerne lære af en situation som denne, så vi kan blive bedre til at give det rigtige svar når vi får henvendelser.

    I denne situation får vi en henvendelse omkring noget der opleves som et problem på en motorcykel, og vi har ikke tidligere hørt om lignende tilfælde. Da vi hverken kan vurdere eller fejlsøge pr. mail, beder vi BR59 om at henvende sig hos en af landets 20 forhandlere/serviceværksteder for at få set på problemet.

    Hvad burde vi have gjort?

    Blot til orientering kan der altid søges efter om en Kawasaki motorcykel - pr. stel nr. - har en kendt seriefejl/tilbagekaldelse på https://www.ktisc.eu/k-tisc/vehicle/lookupForm
    Er der en tilbagekaldelse bliver fejlen udbedret, også selvom motorcyklen er udover garantien.

    Mvh
    Marck / Kawasaki Danmark


  • #6   30. jul 2019 Hvis man har et problem med sin cykel og man skriver en mail til forhandleren, synes jeg det er helt fair de beder om at man kører til en forhandler så de kan se på problemet. Virker som et helt fint svar for mig smiley

  • #7   30. jul 2019 #6 Tak for svar smiley

    Til jer der er skeptiske overfor vores troværdighed og integritet, vil jeg gerne invitere jer til at komme forbi en af forårets messer og hilse på os. Tinna og jeg (det er os 2 der ejer og arbejder i virksomheden) er livslange passionerede motorcyklister. Tinna fik sin første crosser som 5 årig, knallert da hun var 16 og motorcykel som 18 årig. Jeg selv kørte knallert fra jeg var 14 og MC fra jeg var 18. Vi elsker motorcykler og motorcykel livet. Det er altså ikke nogen tilfældighed at vi derfor også arbejder med det! Kig forbi og I vil opdage at vi er helt almindelige mennesker, der blot har valgt at gøre vores hobby til vores levevej smiley Jeg selv vil også være at finde nu på lørdag hos Rydbergs MC som i denne uge holder "Kawasaki Week"


  • #8   30. jul 2019 Nu var det ikke ment som et negativt indlæg over for Kawasaki Danmark , blot for at høre om der var nogen her som evt. havde en løsning, da jeg ikke er den eneste der har problemet.
    Jeg har forøvrigt spurgt ind til det på Kawasaki standen i Herning i februar måned, hvor en mente at have hørt om noget folie til at tage genskinnet, har dog ikke hørt noget fra ham siden smiley


  • #10   30. jul 2019 #8 Det er jeg glad for smiley Jeg vil blot gerne forklare hvorfor vi svarer som vi gør, og måske blive klogere på hvordan vi kunne gøre det bedre en anden gang smiley

    #9 Det er allerede LED i displayet.


  • #11   30. jul 2019 # 10
    Jeg prøver lige Toftlund Mc smiley


Kommentér på:
Display Z 1000 SX

Annonce