{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

utroligt..dårligt ry... {{forumTopicSubject}}

Stod ved strandvejen (hellerup) i fredags, lige der hvor der er alle smallest massere at mennesker, biler og cykler., så hørte jeg i det fjerne nogle mc'ere kommer kørende, bulrede godt så kiggede da lige hvad der var for noget.. 4 mand på "racer" maskiner.. nå men de kørte allesammen op i dreje banen for at komme hurtigt afsted, skulle sjovt nok ikke dreje smiley sætter igang og accelerer til noget der minder om 100kmt... cykel nr. 4 var kommet lidt sent afsted så han gav den lidt ekstra så den gik på hjul... hvad sker der med mc folket... vi bliver mere og mere upopulærer for hver dag der går.. man kører da ikke "vildt" og med 100% fart overskridelse i en tæt byzone.. det er simpelhel for dumt.. siger ikke jeg selv kører pænt med kører aldrig så hurtigt eller dumt i byzoner... de kunne jo bare have ventet 2 minutter så var de kommet ud i 70kmt zonen, så kunne de jo have givet den noget ekstra.. der er trodsalt ikke så mange mennesker... forstår det ikke... håber ikke det er mig som er ved at bliver for gammen ? hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utroligt..dårligt ry...
Kommentér på:
utroligt..dårligt ry...

Annonce