{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Tænker hele tiden på noget jeg ikke kan finde {{forumTopicSubject}}

for ca 20 år siden

Der husker jeg noget med h.c. andersen eventyr

Hvor der var 3 stolader som kom hjem med hver skib til prinsesse med guld, sløv og et eller andet i den sidste skib. hvor hun skulle vist vælge en af dem.

Men så hvad fanden hedder den så..
kan huske at der var sådan noget dukker som nøddeknækker
Og jeg søger video som blev lavet den gang så de nye hjælper ikke


håber da nogen kender den haha

Godaften PS jeg er klart over at det ikke har noget med MC at gøre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænker hele tiden på noget jeg ikke kan finde
  • #3   30. jan 2020 Jeg kan huske den med HC, der engang mødte Peter Pedal i den lyseblå skjorte fra det blå-brune slot. Han delte æggemadder ud, mens han stod med to laserpistoler i hver hånd og en kniv i den anden.

    HC havde læst i Bladløse Tidende (uden forside og bagside), at man måtte gøre, hvad man ville, når bare det gik rigtigt stærkt.
    Det bragte ham desværre bare i havsnød (2500,- af slagsen), for bag pynten lå Peter og lurede med sine laserpistoler.

    Heldigvis havde HC en nordjysk plan, for han knækkede bare nøden og sejlede glad hjem på sin Kawa, som han glad og frejdig solgte til fordel for en Honda.

    Moralen med eventyret er, at uanset om man bor nordenfjords på en øde Ø sammen med de knogleløse skeletter eller om man bor i et stammløst træ uden blade eller grene, kan man sige meget. Men det skal man ikke... smiley


    profilbillede
  • #4   30. jan 2020 Kan det passe at det som du snakker om var en video som blev sendt på TV? Enten Dr1 eller tv2?

    For jeg kan nemlig huske for mange år siden kørte der sådan en video på TV, hvor der blev vist en video med sådan nogle soldater træfigurer hvor der blev sunget den der "3 små soldater".

    Men om det så er det samme vi tænker? Det var ca 18-19 år siden jeg husker det blev sendt.


  • #5   30. jan 2020 Lyder som, en der hed, Den klamme hånd i grevindens natbukser..
    Jens Henrik. smiley smiley


  • #6   30. jan 2020 #4 Ja du rammer noget der smiley

    Jeg er 25 år nu og det var omkring der


  • #7   30. jan 2020 #1 mener det er den sang men ikke den video

    Jeg husker tydeligt noget med at der var vand med og de både var på vandet altså det lavet i virkeligheden ikke tegnefilm eller noget som var dukker ting


  • #8   31. jan 2020 Tænker du ikke på ; soldaten med Ronson lighteren.....som blev fanget af heksen i pandekagehuset ? Det afsnit hvor Bamse og Kylling laver petting i busken , sammen med Peter Plyds ?
    For , så ved jeg det nemlig ikke.....desværre ... smiley smiley smiley


  • #9   31. jan 2020 Jeg tror det er den samme video vi taler om så. Det var nemlig ikke en animeret video, men rigtig optagelse af træskibe og træfigure. Der var også røg med kan jeg huske

    Jeg mindes om at jeg syntes kongen så uhyggelig ud smiley

    Jeg har faktisk selv ledt nettet tyndt for at prøve at finde den, men tror sgu det eneste sted den er tilgængelig er enten hos DR eller TV2s arkiv.



  • #10   31. jan 2020 Det er børnesangen "3 små soldater"

  • #11   31. jan 2020 #9 vi snakker om det sammen og ja han var meget uhyggelig den gang Hehe

Kommentér på:
Tænker hele tiden på noget jeg ikke kan finde

Annonce