{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Godt nytår...forresten din MC er vælte {{forumTopicSubject}}

Som overskriften var det næsten identisk med den sms besked jeg fik i morges.
At der så stod der ikke var sket så meget, beroligede mig ikke, så det var ud af døren afsted og se på katastrofen.
Af en eller anden årsag var mc faldet af en lift, som kun var hævet 1-2 mm., væltet til venstre, skaden er sket i højre side. Et knækket gashåndtage helt inde ved gaskabler, og så et spejl.
Jeg takker guderne(dem alle sammen) for at være sluppet så "billigt".
Men det er mig en gåde at mc tilter efter at have stået derpå i 4-5 uger. Andre der har oplevet det, se liften her:
http://www.deemaac.dk/?Billeder:Changes%26nbsp%3B2007:Before&page=2 som mc står på de billeder er, var ikke som den stod nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt nytår...forresten din MC er vælte
  • #1   29. dec 2007
    Søren[Frederikshavn] M: Ej for satan, det er squda ikke fedt under nogle omstændigheder.
    Stor eller lille skade, så er det stadig irriterende.
    Og lyder da underligt den sku vælte nu efter så lang tid.


  • #2   29. dec 2007 Nej, det var også noget af et chock. Jeg var skide nervøs for at der var sket noget med mine sideskjolde, da de faktisk er umulige at skaffe, og mine nye potter.
    Og der var så en lille "afskrabing" på potte, så den regner jeg med kan poleres væk.


  • #3   29. dec 2007 den der tyngde kraft har det med at slå til når man mindst venter det...
    har oplevet at min lift godt kan synke når den stå lidt så jeg fikser altid cyklen på liften... stoler ikk på det skidt.


  • #4   29. dec 2007 frank M: Der er jo sikkerhedspaler, så den synker ikke. Så hvis jeg mødte ham der opfandt tyngdekraften , skulle han få en R....:), da det er den eneste forklaring på at den tilter pludselig, ellers må der være spøgelser.

  • rasmus b
    rasmus b Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 30
    #5   29. dec 2007 Forklaringen kan da også lyde at mc´en har stået ustabilt på en eller anden måde, og at dette så har eskaleret i et fald.

  • #6   29. dec 2007 var der ikk noget med einstien, bethoven eller mozart ? under alle omstændigheder bliver han ski nok svær at få fat på... men fu.. sådan noget er træls.. har prøvet noget ligende med en tidligere mc...


  • #7   29. dec 2007
    frank M: Det var da helt klart Mozart.. Det svin.. Lad os komme efter ham. smiley


  • #8   29. dec 2007 Hvis det nu bare havde været McEinar, han er da til at få fat i, og så kan han også få et par flade for den der julesang, der har kværnet de sidste 30 dage....:)

  • #9   29. dec 2007 Julesang? Hvor?

    Tror bare jeg har levet i min egen lille verden det meste af december. Synes næsten ikke jeg har set nogle juleting. Eller også ser jeg det bare ikke.. smiley


  • O !
    O ! Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 119
    #10   29. dec 2007 Ja føj for den lede, søren. sikke da en træls besked at få. Den skide tyngdekraft, jeg er nu sikker på at det er regeringens skyld. smiley

    Og til dig Lasse V, så er det vist tiden at komme ud af den osteklokke.


  • #11   29. dec 2007 SIDESHOW BOB !: Hvorfor det? Her er da så hyggeligt.
    Man kan vel sige jeg er gået i vinterhi.. Ingen bike = ingen grund til at komme ud.. smiley
    Eller... smiley


  • O !
    O ! Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 119
    #12   29. dec 2007 Næ det er faktisk en go idé, gid man kunne.

  • #13   29. dec 2007 Jamen det kan man skam sagtens.. smiley Ihvertfald så længe man bare bor selv.. :=)

  • #14   29. dec 2007 Har lige fået en ca. pris på dele der skal fornys ca. 150kr. for gasrullen, kan skiftes uden at konsollen skal skiftes.
    Så et par nye spejle, og de skulle alligevel skiftes, men ikke på den måde smiley
    Så det bliver alligevel et GODT NYTÅR!


  • #15   29. dec 2007 I de fleste værksteder, sidder der et sted(oftest i kælderen), et stort rødt drejehåndtag.
    Det er en <b>tyngdekraft-regulator</b>.
    Når jeg har tabt mit værktøj på gulvet nok gange, plejer jeg at få en lærling (oftetest nyansat), til at rende ned i kælderen og lige give det håndtag et nyk bagud. Det plejer at hjælpe på den slags... Måske du også har sådan et håndtag, der er skruet for meget op!? smiley


    ....... PS: Behøver jeg at sige, at jeg har haft mere end én lærling, der er rendt derned, for derefter at komme op, og sige at de ikke kan finde det røde håndtag.. Hehehe smiley

    PPS: Surt med din maskine, men dejligt for dig, at du, trods alt, slap så billigt. smiley


  • #16   29. dec 2007 Buggi: He-he, har nu aldrig hørt den version smiley Kunne være jeg skulle kigge efter det...

    SIDESHOWBOB: Hvilken regering? Er den ikke blevet opslugt af et sort hul? Eller var det skattehul? smiley

    Lasse V: 29,5 m2 osteklokke, det må da være på tide at stikke næsen ud...


  • #17   29. dec 2007 Søren[Frederikshavn] M: Det skal jeg skam også i aften. Når jeg skal på arbejde.. :|

    Forbandede nattevagter.. :=)


  • #18   29. dec 2007 Lasse V. Så for du da ilt,til osten. For en del år siden ,var jeg et sted hvor vi arbejde næsten i døgndrift når det var sæson, og det var det i vintermånederne når det var mørkt, så når man gik ud og stak nøglen i bilen,var man tvivl om man var på vej på arbejde eller på vej hjem smiley

  • #19   29. dec 2007
    Søren[Frederikshavn] M: Ahh, der kan man bare se. Hos os er det sæson om sommeren eller her i slutningen af november / starten af december.
    Var squ hårdt i december at møde når det er mørkt. Og komme hjem når det er mørkt. :|

    Eller om sommeren at arbejde op til 7 - 8 dage i træk. Med 8 - 13 timer om dagen for det meste.


Kommentér på:
Godt nytår...forresten din MC er vælte

Annonce