{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.964 visninger | Oprettet:

Jakob M
Jakob M
Tilmeldt:
27. feb 2007
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20

EFTERLYSNING - 30.000,- DUSØR {{forumTopicSubject}}

EFTERLYSNING STOR DUSØR GIVES

Så prøver vi igen igen - jeg har ikke givet op endnu smiley

Dette emne findes allerede på forumet, men jeg håber at det er okay at jeg alligevel genindrykker den, mht at få flest mulig til at se den, da den anden er røget en del ned af rækken.

Link til gamle emner:
http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=53666
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=52548

Nedenunder har jeg samlet den meste vigtig info:

En Yamaha R1 sølv/mørkeblå fra 2005 Stel nr. JYARN121000020964 blev d.19/8-07 købt af en: Anders Bullel, Ringstedvej 134, 4100 Ringsted TLF nr: 60427108 med en banknoteret check.

Den var sidst indregistreret i England, og der står noget skrift på engelsk på nr plade holderen. Motorcyklen var standard bortset fra en Meta Alarm og R&G crash bobbings, hvilket højst sandsynligt er blevet pillet af. Se mere under billeder.

Sandsynligheden for at den er hugget op er temmelig stor, så hold øje med motor nr: N509E0024917

Den banknoteret check var yderst velført lavet, selv min bankrådgiver tog imod den, men viste sig så at være falsk.

Fyren var en stor skaldet gut, med tatoveringer på højre arm. Han lignede ærlig talt ikke en gut der kunne finde ud at lave sådan en forfalskning. Han ankom med 2 af sine kammerater i en bordaeux rød Toyota Corolla mener jeg.

Enhver oplysning der fører til pågrebelsen af manden eller at motorcyklen bliver fundet, vil blive belønnet med en dusør på 30.000,-

Og til jer der skal af med cyklen! HVIS I skulle handle med en banknoteret check så HUSK at tjekke ID samt evt at ringe til banken for at kontrollere checken...

Se billeder her: http://motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=26310

Også lidt mere info der kunne være nyttigt:
Jeg boede dengang midt i Jylland i en flække der hedder Pårup, der ligger ved Engesvang. Hvis der er nogen der er kørt igennem byen søndag 19/8-07 mellem 1730 og 19 kunne bilen ses holdende på hovedvejen foran Dit Bilhus.

Han sendte en besked til mig med at han var på vej, men at der var sket en ulykke på Fyn og den besked fik jeg kl 13.30. Efterfølgende fik jeg en besked med de var 70km derfra kl 15.25. De ankom ca. 17.30, og grunden til at de var så længe om det var at deres GPS gik død for strøm og at de måtte spørge om vej flere gange smiley

De snakkede ogs om at de havde købt en weekend billet til broen. Jeg har endda også snakket med Storebælt A/S, og de siger at de gemmer optagelserne en månede tilbage, men at de ikke må udleveres uden en dommerkendelse. Ja, hvis cyklen ikke er læsset i en varevogn, så må jeg satse på at jeg er så heldig, at de har krydset broen på ca. samme tid.

De havde alle sammen sjællandsk accent og alle havde tribal tatoveringer. Køberen var godt veltrænede, midt/sidst i 20'erne, 180-190 høj, lød overraskende troværdig taget hans udseende i betragtning, havde hættetrøje og jeans på, tror at de var baggy. Hjelmen han havde på var sort/lilla, og ja, det var det tøj han ville køre den hjem på. Det tænkte jeg ikke videre over, da køberen til den forrige motorcykel jeg solgte også kom fra sjælland og kørte den hjem i nogenlunde samme outfit smiley

Den anden var mørkhåret ca. 170, pumpet og samtidig lidt buttet, mener ogs at han havde lokumsbræt, altså skæg om munden. Tshirt og lyse jeans mener jeg.

Den tredje havde leverpostej/lyst hår. Ogs pumpet og buttet med tshirt og "jeans knickers". Nævnte at han skulle have været til fødselsdag ved 3 tiden?

De sidste vil jeg også skyde til at være midt/sidst i 20'erne, den mørkhåret måske starten af 30erne.

Faktisk utroligt så meget skyklapperne er gået ned, jeg havde satset på at kunne huske mere om bilen, men håber at der er nogen der kan bruge det til noget

Han nævnte at have set annoncen på bilbasen.

MHT "aktionsradius" var der ca. 10 liter brændstof i tanken

Jakob - 60606655 / 22686505


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING - 30.000,- DUSØR
  • #1   28. jan 2008 hvis du fik en besked fra ham så kan du da få nr oplyst om ejer

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #2   28. jan 2008 Tak for infoen Thomas, men politiet har gjort hvad de kunne, fik endda ogs min underskrift på at de måtte tjekke al aktivitet der havde været på mit abonnement, men kunne ikke finde frem til ejeren.

  • #3   28. jan 2008 ok sur røv.... håber sq du finder den igen

  • #4   28. jan 2008 ikke vist det er tale tid´s kort

  • #5   28. jan 2008 kæft det er surt det der...... håber du ser din cykel igen meget snart..... alt helt og lykke til dig

  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #6   28. jan 2008 Tak for det, og hold øje derude smiley

  • #7   28. jan 2008 SVIN ... har sg ik andet at sige .. Held og lykke

    Skal nok holde øje ...


  • #8   28. jan 2008 er pengene så bare tabt eller dækker noget forsikring fordi du er belvet svindlet?

  • #9   28. jan 2008 Det er eddername frækt gjort.......SØRGELIGT at der er folk der gør sådan noget

  • #10   28. jan 2008 Lyder lidt rocker-relaterede..

  • #11   28. jan 2008 Det er bare træls... så nedern da...

    Men bare lige et andet spørgsmål.

    Havde du ikke kasko på eller? fordi så kunne du vel bare have meldt den "stjålet" ?


  • #12   28. jan 2008 Fååårk. Er den ikk' dukket op endnu - Det er fa'me sur røv.
    Øjnene er ude her i området
    (Må der deles håndmadder ud?)


  • #13   28. jan 2008 Hejsa! sådan nogle svin.
    Du har sikkert meldt det til polisen,og det er sikker ikke første gang de har lavet noget de ikke må, så var det bare jeg tænkte på, hvis der ligger et foto af dem hos politiet, kan man så ikke få lov a kigge i deres fotoalbum?
    Mvh Tonny


  • #14   28. jan 2008 se lige bort fra mit indlæg, det er jo svindel hehe, tænkte jeg ikke lige over smiley

  • #15   29. jan 2008 Det var da godt nok sur røv................................
    Tommy K. Det er da ikke svindel..........Den blev da stjålet


  • #16   29. jan 2008 Har du talt med ham på det oplyste nummer (60427108)

    JLL


  • #17   29. jan 2008 holder øje med alle R1 fremover specielt omlarkerede... men det er nærmest umuigt at finde sådan en kværn hvor sidder motor nummere på den...

  • #18   30. jan 2008 Sikke en skidespræller !!!

    Søren L - det er fristende men pas nu på - det lyder som nogle yderst kedelige typer.... ( læs : professionelle ).

    Good luck Jakob, håber det lykkes at finde den smiley

    Skal nok holde øje i det midtjyske ( selvom de angiveligt kom fra Sjælland ).

    Men, kasko ? - den er jo reelt set stjålet, så det er vel bare at anmelde tyveriet. Det bliver kun værre af, at de har "betalt" med en fake check = tyveri OG bedrageri......


  • #19   31. jan 2008 Jeg har selv hugget en banecykel op som havde et motorhaveri og solgt stumperne for at realisere pengene igen. I mellen tiden når man får at vide at ens dele er for dyre, så spørger man sig selv om herkomsten af de såkaldte billige dele. De færreste har nok råd til at foære noget væk. Når man handler skulle begge parter lave en god handel. Men når der er en der laver en rigtig god handel og den anden part en mindre god handel er der jo en der bliver snydt. Ommend man snyder sig selv. Jeg har selv tidligere fået stjålet en MC. Politiet kunne ikke og ville heller ikke gøre en ski. Jeg lejede selv Sherlock Holmes og fand sku tyven i løbet af kort tid. Han flæbede over sin ugerning og fik hans Mor til at gå i banken og låne pengen til at betale for min MC som han sammen med et andet lysskyt element havde adskildt og solgt i stumper. Jeg tror han fik en lærestreg og gør det nok aldrig igen.
    Men måske skulle man lige overveje næste gang man kan købe en billig bagsvinger eller forgaffel, hvor fanden den evt. stammer fra??????????????


  • Jakob M
    Jakob M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 20
    #20   3. feb 2008 Den stod uden afgift, så der er desværre ingen forsikring der dækker smiley

    MHT nummeret har jeg prøvet at ringe adskillige gange, men går direkte til tlf. svareren.

    Motornr. står til højre for olieskueglasset.

    Politiet har jeg snakket med flere gange, men som SENNA A nævner, har jeg en fornemmelse af at der sker nada...

    Jeg støtter stor pris på jeres støtte og håber at jeg snart finder cyklen eller gerningsmanden...


Kommentér på:
EFTERLYSNING - 30.000,- DUSØR

Annonce