{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fragt af mc fra Sverige til Danmark
  • #1   24. jan 2021 Afhængig af hvor henne så vil jeg da gerne køre den til dk.

  • #2   24. jan 2021 Prøv at søge på
    Autotransport site:se

    Eller
    mctransport site:se

    Fandt hurtigt en håndfuld sidste forår. Og de gav hurtigt svar smiley


  • Johan  S
    Johan S Tilmeldt:
    maj 2020

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   24. jan 2021 Tak for svarene. Hvad endte du med at give for transport Richard? smiley


  • #4   24. jan 2021 Bilen købte jeg alligevel ikke, men ku have fået den kørt fra Gävle til Malmö for 4KkSEK og helt til Kø'strup for en svensk tusse mere, så vidt jeg husker. En MC burde kun koste en trediedel, ville jeg tro, men prøv at hør. Lavest er prisen, når transportøren selv kan bestemme leveringstidspunktet.

    Hvor står cyklen, og hvor skal den hen? Ka du selv køre den fra en svensk færgehavneby, kan du sikkert spare en del. Hvis du kan komme over med færgen, sælfullig smiley


  • Johan  S
    Johan S Tilmeldt:
    maj 2020

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   24. jan 2021 Den står i Tyresö, så der er et stykke fra Aalborg smiley Eventuelt hvis den bare kommer til kbh ville også være fint. Ville også selv have hentet den, men kan ikke lade sig gøre med de lukkede grænser

  • #6   24. jan 2021 Netop, også min situation dengang, hvor jeg så fik en tilsvarende bil i noget bedre stand købt fysisk ubeset i Riga og kørt hjem derfra. En formentlig endnu bedre bil blev jeg afskåret fra at bede og selv køre hjem fra Holland medio marts, da grænserne lukkede. Den Corona, den Corona.

    PS. Mon svenskerne allerede fra starten blev så hårdt ramt fordi deres kælenavn som nation "Trekronar" er "Tri-Corona" på latin? Sorry, den var vist slem smiley


  • Johan  S
    Johan S Tilmeldt:
    maj 2020

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #8   4. feb 2021 Hej Tim

    Nej det har jeg ikke kan du sende mig dit nummer?


  • Johan  S
    Johan S Tilmeldt:
    maj 2020

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #10   4. feb 2021 Super, du får lige et ring i morgen smiley

Kommentér på:
Fragt af mc fra Sverige til Danmark

Annonce