{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dæk størrelse
  • #1   12. jun 2021 Ikke større end 19” bagpå - ellers kan fælgen ikke bide sig fast til dækket. smiley

  • #2   12. jun 2021 okay mang tak ??

  • #3   13. jun 2021 Den har 18 tommer foran og 16 bag, med hensyn til dækbredde og højde, så er det faktisk bare et spørgsmål om at måle hvormeget der er plads til. Som regel når nogen spørger som du gør, så er det fordi man gerne vil have nogle store sutter på. Det forbedrer ikke køreegenskaberne hvis man går over standard størrelsen, men til denne type mc ville det ikke bekymre mig, den er til stilfærdig hygge og så kan du bare sætte på hvad der er plads til. smiley

  • #4   14. jun 2021 ja præcis bare til hygge og fedt mange tak for svar ??

  • #5   15. jun 2021 Du skal bare lige vide at for bredt dæk på en smal fælg gir forfærdelig køreegenskaber.

  • #6   15. jun 2021 ja men tænker heller ikke de skal være alt for brede bare en lille smule mere smiley

  • #7   15. jun 2021 Da du ser ud til at være familiefar ville jeg anbefale de bedste og sikreste dæk (med hensyn til vejgreb og køreegenskaber) i den korrekte størrelse og ikke noget, der mest skal se smart ud.

  • #8   15. jun 2021 ja det er jeg og tak det vil jeg tænke igennem en ekstra gang ville også bare lige høre muligheder for at få større dæk på hvis det nu skulle prøve på et tidspunkt har tænkt meget over det om det nu også er dumt så tænker jeg beholder orginal større på smiley

  • #9   15. jun 2021 De herrer har i princippet ret, meeen det er altså et problem der primært opstår ved maksimal nedlægning og sporty kørsel. På min gamle XS400 er jeg gået op fra 3" til 3,5" foran og 3,5" til 4" bag. Det ser bare bedre ud og den kører fint også til lidt frisk kørsel, plus det er gode dæk fra Heidenau. De er dog også højere i profilen så dæksiderne har bedre plads til at udligne forskellen. På nye mc'er med lav profil ville jeg aldrig gå op i størrelse.

Kommentér på:
dæk størrelse

Annonce