{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Pnn
Pnn
Tilmeldt:
31. mar 2021
Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 30

valg af MC proces og nu 8 dage efter {{forumTopicSubject}}

Min Fazer er min første maskine, og jeg har brugt de sidste 3-4 måneder på at spore mig ind på den rigtige….set alt hvad der er på markedet af annoncer, og hvergang en så spændende ud…så på Youtube…

Jeg troede, at jeg skulle have en Varadero eller en BMW r1100 rt, sådan noget i den retning….men blev klogere bl.a. her i dette forum i forhold til mit behov, og det at jeg er ny i MC verdnen…

Så fik jeg det sådan sporet ind på de her 3-4 modeller….og tog ud og klaskede røv i rigtig mange sæder…Jeg kan da godt afsløre at alle syd og øst jyske mc butikker, ved hvem jeg er smiley

Men uanset om jeg klaskede røv på en BMW r1100 rt, en Kawazaki Z750, en Bandit eller lignende….og jeg synes de var fede…når jeg kom hjem og så en annonce med en Fazer, så smilede jeg bare…

Så da jeg for 8 dage siden endelig handlede….var jeg slet ikke i tvvl…og de sidste 8 dage har jeg kørt 1000 km på den, og jeg har elsket hvert minut af det…

Som ny er den utrolig nem at håndtere, i de lavere omdrejninger er den total menneskelig…og får jeg lyst til virkelig at ligge fra land, så er det bare at geare ned og give den noget at leve af….

Jeg bliver nok aldrig rigtig fan af at køre i regnvejr kombineret med blæst….men når jeg efter 2 timers kørsel i sådan et vejr, og står under bruseren for at få varmen igen….og bare står og smiler, sååå har jeg nok truffet det rigtig valg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af MC proces og nu 8 dage efter
Kommentér på:
valg af MC proces og nu 8 dage efter

Annonce