{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

yoshimura/power komander på ninja 250r {{forumTopicSubject}}

Prøver lige igen da jeg ikke fik så meget jeg kunne bruge:)
og ved godt den måske får lidt for mange hk.

Så nu er der kun ca. 2 uger til jeg får min ninja. så der er lige noget vente tid der skal fordrives smiley

Hvem forhandler yoshimura i dk?

Vis jeg skifter til yoshimura fuld udstødningsystem og evt. kn filter er det så nok at få den 'indstillet' eller skal man have powerkomander for det kan lade sig gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yoshimura/power komander på ninja 250r
  • #1   7. apr 2008 Jeg ville få en power commander på og få den rullet ind

  • #3   7. apr 2008 ja var den jeg tænkte på. men er jet kit ikk når det er med kaburator?

    og det bliver halv dyrt vis man os skal have power komander


  • #5   7. apr 2008 ja ved det godt men der er vist en model med kaburator(usa og andre steder) og indstrøjtning(eu3)

    er sku i tvivel. Men må jo nok snakke med min mekaniker en af dagende


  • #7   7. apr 2008 Med kn filter og åben udstødning skal du have justeret indsprøjtningen. Om det kan gøres ved at korrigere på den nuværende, eller om der skal en PC til, ved jeg så ikke.

  • #8   7. apr 2008 men med kun udstødning kan den godt indstilles uden pc?

  • #9   7. apr 2008 Halloooooooo, måske utidig indblanding, men du er 18 år må køre de 34 HK som den fine Ninja 250 præsterer, hvorfor er det lige du gider bøvle med anden udstødning m.m., power commander helt ærlig er det ikke lidt overkill ?????????????

    JLL


  • #10   7. apr 2008 JL: Halloooooooooooo.... Kan det tænkes at J* gør det for lydens skyld, og ikke for at få flere hk??

  • #12   7. apr 2008 Hmmmmmmmm, ja en Power commander gør RIGTIGT meget for lyden :o).

    JLL


  • #13   7. apr 2008 som sagt vil godt have noget mere lyd. vilket en udstødning giver. spørgesmål er bare hvad jeg mere behøver for den kan køre med det og køre godt smiley så mener jeg bestemt ikke det er

  • #14   7. apr 2008 men ska jeg så tolke det for at jeg ikk behøver powerkomander ?

  • #15   7. apr 2008 JL: En PC gør rigtig meget for at MC'en ikke kører dårligere end std. setup når man har skiftet udstødning o luftfilter til noget med større gennemstrømning.
    Så nej, PC gør intet for lyden, men en masse for kørbarheden.


  • #16   7. apr 2008 GODT, lad mig så spørge - ER DET KUN LYD DU ER UDE EFTER - bor nogle seriøse huller i potten - prøv lige at lytte på youtube, de der slip on løsninger ............... ok de løfter lyden fra prut-prut til STOR prut, ligesom da vi satte klemmer på cyklen ;o).

    Power commander ????????????? hvaeeeeee er vi ude i

    JLL


  • #17   7. apr 2008 Nej nu må I sku holde op, skal man ligge op "mappe" cpu på en 250 Ninjja, der sikkert er meget fin som den kommer fra fabrikken. Respekt fra J* der vil gøre noget ekstra for at fåe n fin lyd m.m., men som 18-årig, få dog voldkørt den Ninja, og når du når grænserne for "jeres samspil" så begynd at optimere --------- den er ikke engang leveret endu.

    JLL


  • #18   7. apr 2008 ja fordi den ser godt ud og lyd. der for jeg os ville have filter

  • #19   7. apr 2008 J*

    Du har investeret i en superfed Kanon racer, det er sku den ultimative 34HK bike der er på markedet, kør den dog til, og bedøm så hvad du vil. Det er sku da ingen "skam" som 18 årig at føre sig frem på en "standard Ninja 250" ....................... jeg glæder mig dæleme til at se de Ninjaer på gaden (gammel Kawa freak OK)

    Få sparket noget røv - kør fra de andre fjolser med larmepotter, lær din MC at kende, køreegenskaber og talent, slår til enhver tid larm :o).

    JLL


  • #20   7. apr 2008 okay tak for alle de svar. ja der er lidt at tænkle over.
    JLL regner da med både og larme og køre fra dem en dag smiley


  • #21   7. apr 2008 Det skal du nok komme til ;o), men kør fra dem først ..... så kan du altid optimere lyd og køreegenskaber ;o) - det er federe at køre fra alle med en "fesen lyd" end komme bagerst med bulder og brag - just my 5 cents :o).

    JLL


  • #22   17. apr 2008 Jeg synes også det er til grin at bruge penge på at tune den bike.

    Der kan måske hentes 4 hk ialt og så er den ulovlig for dig at køre på da den så vil have mere end 34 hk, og så har du ikke længere kørekort til den.

    Og når du du er villig til at køre uden kørekort, hvorfor købte du så ikke bare en rigtig MC (80 hk+) eller sådan noget. Jeg ville aldrig bruge en krone på sådan en 250r for tro mig om to år skal den skiftes ud, for der er ingen unge mænd der kan leve med 34 hk +

    men ellers synes jeg at det er en rigtig fed bike du har købt, jeg ville selv have gjort det samme. Helg og lykke med den, og pas på dig selv!


  • #24   17. apr 2008 som Chris skriver er det for lyden!

    tak for en der støtter det smiley hehe


Kommentér på:
yoshimura/power komander på ninja 250r

Annonce