{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Jonathan F
Jonathan F
Tilmeldt:
5. feb 2023
Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 5

Hvilken A2 ville i du vælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg har før spurgt herinde og følte jeg bestemt fik gode svar og blev klogere, så nu prøver jeg igen.

Jeg er startet på A2 kørekort og mulighed for at opgradere til det store, til december.
Jeg har nu Suzuki GSX 750F og Kawasaki er6f (2008 ish) i tankerne.

På trods af jeg har ledt nettet tør for mc’s, så vil jeg dog for en sikkerheds skyld spørge herinde, hvad i havde valgt, hvis det var jer.
(Kom meget gerne med andre forslag!)

Bemærk: Budget 35.000 ish
Bemærk: Intet under 70 hk

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken A2 ville i du vælge?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #2   5. mar 2023 Du må kun køre med 48 hk, så alt hvad du vælger er enten droslet til eller har 48hk originalt. smiley

    SV650 er mit forslag. Man kan nemt finde dem til de penge.


  • #3   5. mar 2023 Yamaha FZS600

  • #4   5. mar 2023 Jeg havde snuppe en Ninja 400 eller en yamaha R3. Hvorfor? Fordi en lille motor man kan bruge det hele af er skide sjovt. En 70 hk der bliver droslet bliver til en kedeligere motor i mine øjne.
    H is jeg satte de 70hk så blev det en fz6 eller sv650 som allerede er nævnt. Eller måske en hornet 600.


  • #5   6. mar 2023 Suzuki bandit 650 droslet ??

  • #6   6. mar 2023 Harley Sportster

  • #7   6. mar 2023 #6: til 35.000kr

  • #8   6. mar 2023 Ja da...
    Den skal bare være gammel nok
    smiley


  • #9   6. mar 2023 #8 kan de klemme 70 hk ud??

  • #10   6. mar 2023 #8: Næppe en der er kørende og i god stand

  • #11   6. mar 2023 Jeg kigge lige hurtigt side 1 og 2 på guloggratis og så bl.a.
    husky sm 610
    Yamaha fazer
    xtr660
    fz6
    Og meget andet godt. til omkr 35.
    Når jeg selv har købt billig mc i danmark, så har jeg kigget på hvad der er til salg først, og så bagefter analyseret fordele/ulemper ved mulighederne.
    Det nytter ikke meget at beslutte sig for man vil ha en jamåha xg250, for så at tjekke dba og måtte indse den nærmeste til salg står i kraków smiley


  • #12   6. mar 2023 Hvad vil du gerne bruge motorcyklen til og hvor mange kilometer om året regner du med det bliver til?
    Chancen for at du skifter din kommende maskine ud inden for et par år er stor mener jeg..


  • Poul L
    Poul L Tilmeldt:
    jan 2023

    Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 49
    #13   8. mar 2023 Hej Jonathan
    Jeg er en ældre herre, men kan også godt huske, at det med hestekræfter og hastighed havde stor betydning, da jeg købte mc for 50 år siden. Faktisk var min første mc en stor BMW med 42 hk, selv om mine kloge venner foreslog at jeg skulle begynde med en MZ og 15-20 hk. Nogle år senere vidste jeg, at mine venner var de klogeste.

    Mit råd til dig (kender hverken dig eller ved, hvorfor du vil køre mc eller noget til dit kørselsbehov):
    Start med en mc, der overholder de 48 hk. Bedst en med ABS. Det med fabrikat og model må afhænge af dit personlige valg. Og når du har haft den et par år ved du meget mere om dig selv i forhold til det at køre mc, og du bliver i langt bedre stand til at udvælge og investere i en STOR mc.
    Og så snart du har købt din mc, så tilmeld dig et kørekursus, så du kan blive dus med din mc og få udvidet dine færdigheder.
    Held og lykke. /Poul


  • Kenneth G
    Kenneth G Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 50
    #14   8. mar 2023 Køb en Honda NC700.
    Jeg kørte mere end 40.000 km på min, selvom jeg fik det store kort fra starten.
    Det er en fantastisk maskine med 170 som topfart, og det rækker til det meste.


  • Helge S
    Helge S Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Svar: 3
    #15   9. mar 2023 Jeg ville nok gå efter en Honda CBF 500

  • Jonathan F
    Jonathan F Tilmeldt:
    feb 2023

    Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 5
    #16   9. mar 2023 Tak for alle de gode svar!
    Har haft flere af dem med i overvejelserne.
    Jeg endte med at købe en Suzuki SV650S fra 2007, hvor der er sat kåber på og nye udstødninger.
    Imponerende hvor mange der byder ind med god respons


Kommentér på:
Hvilken A2 ville i du vælge?

Annonce