{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Daniel H
Daniel H
Tilmeldt:
10. apr 2007
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

Motorcykel tyveri i aalborg {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Tak fordi du kigger.

Da jeg kom ned fra min lejlighed imorges var min mc væk. smiley
Der er tale om en Honda CBR 600 F3 '95 PC31 i Hvid / rød med blå staferinger.
nedstående link viser et billede af en mc magen til min.

http://www.bikez.com/pictures/honda/1995/806_0_1_2_cbr%20600%20f3_Image%20credits%20-%20Jon%20Wright.jpg

Jeg er ret sikker på at den er blevet stjålet, men så igen, jeg styrtede på den sidste år, og har ikke fået udbedret skaden siden, så den er meget nem at kende. Hele højre side af kåben er smadret, og blinklyset hænger spændt op i gaffa =)
Jeg ved ikke om i kan se den på min profil, men hvis i skulle se noget, så er i meget velkommen til at ringe, da jeg virkelig er ked af at mangle min maskine.
Den er blevet efterlyst af politiet, og de har fået en god beskrivelse af den.

Reg: HE 15 977
Mit nummer er: 26 700 956
Håber i vil hjælpe mig.
Venligst Daniel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel tyveri i aalborg
  • #1   15. apr 2008 "Jeg er ret sikker på at den er blevet stjålet, men så igen, jeg styrtede på den sidste år, og har ikke fået udbedret skaden siden, så den er meget nem at kende"..................???

    Jamen enten er den stjålet...eller også er den IKKE !!

    Måske du ikke kan huske hvor du har stillet den ??

    ;O)

    Undskyld...surt show. Skal nok holde øje.




  • #2   15. apr 2008 jeg skal nok holde øje!!
    I bike blev der testet af ca. 15 procent af dem som har en mc, har fået deres mc stjålet.....
    Håber at politiet fanger de banditter!! :o)


  • #4   15. apr 2008 Jeg så en i de farver på vej i skole her til morgen (ved 8-tiden), den kom kørende ad Østre Uttrupvej, med retning i mod Østre Uttrup, men da den kom kørende med retning imod mig, lagde jeg ikke mærke til om højre side var smadret smiley

    Så jaah, det var jo nok ikke til meget hjælp, men jeg håber da at du får den at se igen, og i ét stykke!


  • #5   15. apr 2008 Øjeblik - sa..... jeg ikke vidste det... kl. ca 15 idag stod jeg på Q8-tanken ved Gugvej.

    - Dér kom en nøjagtigt magen til, men jeg vidste jo ikke at jeg skulle kigge efter nummerpladen - den kørte i retning mod Visse...

    Held og lykke


  • #6   15. apr 2008 Øh skaden... den så jeg ikke... og det var højre side jeg så, men den kom også lidt kvikt forbi...

  • #7   15. apr 2008 Det er så træls at folk ikke kan holde nallerne for sig selv...
    ØV ØV ØV...

    smiley


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #8   15. apr 2008 Mange tak for jeres hjælp.
    Desværre er det ikke den eneste mc der køre rundt med de staferinger i Aalborg =/

    Jeg sætter virkelig meget pris på jeres hjælp!

    Den blev stjålet fra Vesterbrogade 12 i Nørresundby
    Tidsrummet er igår aftes kl. 22.00 til kl. 10.00 imorges (Tirsdagd. 15/4)

    Uanset hvad i ser, så skriv endelig. for jeg kan ikke tabe noget ved at tjekke op på det.

    Venligst Daniel


  • #9   15. apr 2008 Jeg har lige mødt en i samme farver mellem Hals og Rærup. Kørte mod Rærup kl. 16,10 - 2 km før Rærup. hvid hættetrøje + sort hjelm - ellers ingen mc-udstyr. Kørte 130+ km/t.....og en ellers tvivlsom overhaling.
    :O/


  • #10   15. apr 2008 Ska nok si til hvis den forvilder sig til Esbjerg...

  • #11   15. apr 2008 Jeg holder også øje i Aalborg, desværre er farven ikke meget at gå efter, men jeg husker da på den smadrede side og nummerpladen, mon ikke den så skulle være til at genkende..

  • #12   15. apr 2008 Ja jeg skal da også nok have et øje efter den.

  • #13   15. apr 2008 Q8 tanken har nok video overvågning hvis det ellers kan hjælpe jer på nogen måde kunne det være en ide at kontakt dem.. evt. sammenkæde nr. pladen og den hvide hættetrøjemand... hvis han tankede har han jo betalt.. hvis du er heldig har han betalt med Dankort..

    god jagt


  • #14   15. apr 2008 smiley sikken et fjols gid man kunne fange bare en af dem ..........
    Jeg holder øje i nord


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #15   15. apr 2008 Jeg er simpelthen så glad for alle jeres henvendelser!
    Det er bare super at i gider bruge jeres tid på det.
    Ps. da den blev nappet var der kun benzin nok til ca. 80 km kørsel....

    Jeg vil kontakte alle tankstationer i aaleborg og omegen, også motorcykelforhandlere.

    Jeg sætter meget pris på jeres omtanke.
    Bare fortsæt med at skrive =)


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #16   15. apr 2008 Update. viceverten siger at han hørte en 4-takts mc blive startet mellem 03.30 - 04.00 i nat.

  • #18   15. apr 2008 Skal nok holde øje i mit område!!

  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #19   15. apr 2008 Det er jeg nemlig!
    Kan nok førdt komme til at kontakte policen igen imorgen..
    Igen. MANGE tak for jeres omtanke


  • #20   15. apr 2008 Mødte en der lignede meget ved Onsild afkørslen (E-45), jeg var sydgående, den kom nordgående.

    Det var kl ca 1530-1545 :S


  • #21   15. apr 2008 jeg har noteret nummeret på nummerpladen og dit nummer i min tlf. hvis jeg ser manden på cyklen i aalborg omegen, så rykker jeg vedkommende af cyklen.. nødvendig magtanvendelse.. er der nogen som har en telefonbog!!? :o)
    Håber sgu at din cykel blir fundet igen!!


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #22   15. apr 2008 !!!!!!!!!!! =D =D =D =D !!!!!!!!!!

    Jeg er lige blevet ringet op af politiet af de har fundet min maskine!
    De var også tæt på at fange ham der havde taget den, men han nåede at stikke af.

    Jeg vil gerne takke jer alle for jeres pæne ord, og opmundrende bemærkninger, og den generelle opbakning.

    Det er derfor jeg er vild med at køre mc!

    Mange tak!
    Venligst Daniel


  • #23   15. apr 2008 Først lige set den her tråd nu... men for s*tan da er sku godt at høre. er sku lækkert når man får fat i cyklen igen... ærgeligt de ikke fik gerningsmanden... men det positive er at han nok ikke tager din igen... det negative er at ud over at han ikek tager din igen har han ikke lært en skid og det kommer måske til at gå ud over en anden en dag... men mange gange tillykke da smiley

  • #24   16. apr 2008 En skam at politiet ikke må skyde efter sådan nogle fjolser... De har jo åbenbart været indenfor rækkevidde, når "han nåede at stikke af"...

    Godt du har fået den igen!


  • #25   16. apr 2008 Fedt....og få den så lige oprettet her på forum !!

    ;O)


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #26   16. apr 2008 Ja, mega ærgerligt, men jeg går stadig og håber at de finder ham, for som politiet sagde: Tændingslæsen var pillet af og han havde sat prøveplader på.... Ahhhhhhh =)
    Hvis man kan sådan noget, så har man nok prøvet det før, og hvis han har prøvet det før, så er chancen jo for at han er kendt af politiet jo udemærket, og så fanger de ham, desuden, hvorfor er man så dum af få udleveret prøveplader ?!!?!?!? Mange tak! Det kan jeg li, jeg håber de fanger det bastard =)


Kommentér på:
Motorcykel tyveri i aalborg

Annonce