{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Køb-Salg af sportsMC {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogle af de gamle rødder der har erfaring med sports mc herinde der kan komme med et par råd? Mit spørgsmål går på køb og salg af den type MC. Har selv en 600 Bandit til salg som jeg gerne vil bytte til noget større og har set mig lun på en K7/8 GSX-R 750'er. Hvordan er de at komme af med igen? Kan se at der er MASSER af gl. GSXR cykler til salg rundt omkring til en ret så billig penge. Den gamle mener at man lige så godt kunne fyre med pengesedler som at købe sådan en. Og han har været i branchen hele sit liv... Hvad siger i??? Er det jeres erfaring at det er svært at holde pengene hjemme på den type cykel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb-Salg af sportsMC
  • #1   15. apr 2008 Mht. en gixer 750, så ville jeg nok købe en lettere brugt årgang 07. Så er det første skrald taget mht. værditab, og cyklen er jo kun lige kørt til.

  • #2   15. apr 2008 Da sportscykler udvikller sig langt hurtigere end street/touring mister de også prisen hurtigere, i sportscykler er det jo om at være med med ny teknologi og der går det som med computere ( Eller næsten da;)
    Også derfor jeg ikke købt en ny 600, men en ældre 1000 (jaja, ved godt den er 929!) Den har tabt meget nu og tabere mindre de næste år, den kostede trods alt 225k af ny:)


  • #4   15. apr 2008 Så må han komme og fyre her hos mig hehe, tænder dog ikke op i brænde ovnen .
    Syntes nu at de fleste holder prisen rigtig godt når først de har ramt 5-7 år, men så er de jo også kørt til
    Lars


Kommentér på:
Køb-Salg af sportsMC

Annonce