{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.399 visninger | Oprettet:

kawasaki 250 Ninja {{forumTopicSubject}}

Hej..
jeg er nu stadigvæk ny motorcykelist som rider på min Kineser, en Jinlun 250ccm

Jeg har kigget lidt på kawasaki's 250ccm og ville høre om der er nogle af jer der har lidt erfaring med den..

Jeg ville høre om det var værd at give pengene for som ny motorcykelist.. Jeg vil gerne at forsikring er nogenlunde til at betale osv og derfor faldt jeg over kawasaki ninja 250ccm
http://www.kawasaki.dk/files/pdf/nyheder2008/ninja250r.pdf

Men ville godt høre jeres mening..

Mvh Munken


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kawasaki 250 Ninja
  • #1   20. apr 2008 søg og du skal finde smiley der går ikke en dag uden at der bliver spurgt til den her på forummet smiley

  • #2   20. apr 2008 du blir hurtig træt af 250. køb noget større og få det droslet.

  • #3   20. apr 2008 Jacob: Nu er det en gang sådan, at man kun må bevæge sig med max 34 HK, fra man er 18-21 år eller de 2 første år af sin mc tid.
    Så uanset hvad du kører på - er det 34 HK der tæller. Bliver man træt af det - måske, men sådan er reglerne.
    Når man nu skal holde sig indenfor disse rammer, og man skal finde noget sjovt at køre på, Den skal være let at styre, let i vægt og helst udnytte de 34 HK optimalt ( altså ikke tændings justeret ) så er
    Kawa 250 Ninja - det bedste bud pt.
    Du får en spritny maskine, der har alt det nye, for 50 k. Efter 2 år vil der igen være kø ( der er nemlig ca 6 mdr ventetid på en ny ) og man taber formentlig kun 10-15k på de 2 år man skal have den.
    Herefter er markedet frit og stort - og alt kan købes ( for penge )
    Velkommen som ny mc´ist - det kan vi varmt anbefale.


  • #4   20. apr 2008 Torben.
    Mange tak for det gode råd. Jeg havde nemlig også tænkt på om ikke den holder prisen rimelig pænt.
    Og ja jeg er jo mellem 18 - 21 og vil heller ikke starte på en 600ccm da jeg jo ikke har voldsom meget erfaring..


  • #5   20. apr 2008 Det er jo så ikke helt rigtigt torben. De 34 hk betyder kun noget på toppen for en gs'er fx, og der er det sjovere at køre med noget mere moment end 250.

  • #6   20. apr 2008 Uden at have prøvet den, tror jeg nu at den "lille" Kawa er ganske underholdende at køre på!

  • #7   20. apr 2008 "du blir hurtig træt af 250"
    Kommer fra en med en GS500, en MC nogle skifter ud efter 3 måneder :o)
    Den nye ninja er hekt ny på markedet, så det er begrænset hvor mange man finder med erfaring med den.
    Har dog haft glæden af modellerne før, gpx250 og ZZR250, og de 2 er super underholdende. 250ccm maskiner vejer en del mindre en større droslet maskiner, samt motoren kører mere frit. Og så er der også en efterspørsel til dem senere.


  • #9   18. jul 2008 Altså vvil sige den er optilmal som den første mc smiley du kan evt købe ny udstødnin og filter så sku den får 15 hk til og yderlig give den en hyperracing styrebox...

    et en tandhjul omgering


  • #11   8. sep 2008 Faktis et godt spørgsmål ... skal ikke kunne se hvorfor den sku blvie dyre da hel pointe med denne her cykel er at den er billig og fuldt udstyre i kvalite jo smiley

Kommentér på:
kawasaki 250 Ninja

Annonce