{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

"gammel" biker, tilbage på en offroader {{forumTopicSubject}}

Have you missed me motherfuckers smiley smiley ??

Jeg har ikke været aktiv i mange år, sorry.. men nu har jeg købt en crf250l, og genfundet min kærlighed for de 2-hjulede (den har altid været der, men blot i dvale).

Hvor kan man køre i skov, grus, what ever I don't care, blot ikke asfalt..

gerne omkring Randers og omegn (40km radius)..

og generelt hvor meget må man på sådan en hvis i ved hvad jeg mener ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "gammel" biker, tilbage på en offroader
  • #1   11. mar Tillykke med den, man må jo generelt ikke en skid i det her land…men det giver betydeligt mindre straf at bryde loven i en skov end det gør i en by ! smiley

  • #2   11. mar Er der nogle uskrevne regler ift. sådan noget ? (hvad man kan tillade sig og hvad man bare ikke må gøre)

    Jeg kunne ALDRIG finde på at køre på stier og lignende.

    men hvad sker der hvis man kører rundt i en offentlig skov ?


  • #3   11. mar Hvis man bare køre en rute rundt så er min erfaring at der ikke sker noget, men lad vær med at ligge og køre frem og tilbage samme sted..

  • #4   11. mar Find appen Osmand og så find de helt små vej på den. Der er masser af veje du lovligt kan køre på, men i de fleste skove er der ikke tilladt at køre med motorkøretøj.
    Mellem Randers og Århus løber en del af den danske TET rute. Den er også ganske fin at køre på. https://transeurotrail.org/denmark/#6.34/55.550/10.652


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #6   11. mar Haha. Hva faen - har du endelig sagt farvel til din Civic? smiley

    Man skal passe på hvad man kører i/på i DK, for der er stort set altid nogen der bliver forargede over det.
    Sverige er langt nemmere, men der er lidt langt at køre...


  • #7   12. mar Velkommen tilbage smiley

  • #8   13. mar Bertil.. du har ret, men det handler ikke kun om at jeg ikke ønsker at blive taget, jeg ønsker heller ikke at påføre nogen/noget skader hvor det ikke er ok..

    Matthias tak, vil undersøge TET ruten.

    Sajmon, Civicen har jeg desværre solgt for længe siden, men dhar lige solgt min CBR400RR som jeg havde gennem 15år, så skulle udfylde et tomrum..

    Planen er at jeg skal en tur til Nordkap på den nye CRF. smiley


Kommentér på:
"gammel" biker, tilbage på en offroader

Annonce