{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Handsker "tilkøring" {{forumTopicSubject}}

Hvor meget skal jeg regne med at et par læderhandsker giver sig?

Har købt et par RST evo, fået dem hjem i small og medium.
Kan få hånden i small, men den sidder virkelig godt til og vil ikke være komfortabel hvis den ikke giver sig noget videre.

Medium føles enlig ikke for stor, men har heller ikke den der tæt siddende følelse.

Der mangler størrelsen lige midt i mellem, men vil small kunne give sig en halv størrelse ca?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handsker "tilkøring"
  • #1   11. apr Jeg foretrækker at handskerne hellere føles lidt løsere end stramt allerede fra start (selvfølgelig skal de spændes omkring håndleddet, så de ikke glider af, hvis uheldet er ude). Hvis handskerne er lidt for stive i det bliver jeg også hurtigere træt i hænder/fingre når der skal bruges lidt ekstra kræfter på at holde om håndtagene.
    Nu er jeg også oppe i årene, så det har sikkert en betydning i forhold til, hvis jeg var yngre, friskere og stærkere smiley


  • #2   12. apr Jeg har et par sommerhandsker, som sad godt til da jeg købte dem. De er blevet meget mere behagelige efter et par køreture i regnvejr, hvor de ligesom har taget form efter hænderne.

  • #3   12. apr ud fra din beskrivelse ville jeg holde mig til medium

  • #4   12. apr Jeg ville tage medium.
    Jeg har et par vildt gode handsker hvor tommelfingeren er en my for lille.
    Jeg har prøvet at udvide dem på flere forskellige måder.
    På en varm sommerdag kan de virkelig klemme meget, hvorimod på en kold dag passer de fint.


Kommentér på:
Handsker "tilkøring"

Annonce