{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøvl med ikke E-godkendte sidespejle?
  • #1   11. apr Hvis de ikke overholder gældende lovgivning med størrelsen på spejle / glasset, så kan en emsig betjent godt give en bøde for det ja. Og eftersom Citronmåne patruljen er blevet lidt "ivrige" i disse tider hvor de har fået flere ting de kan komme efter os med. Så kigger de også på dine spejle, og her taler jeg desværre af erfaring. smiley

  • #2   12. apr Alt det E mærke hysteri, er noget der er skabt af en flok akademiske teoretikere og følgelig deraf, kan det nok retfærdiggøres, hvis solen står i en bestemt vinkel og vinden kommer fra en bestemt retning og ikke er afstemt med mc ens vibrationer.
    Glem alt deres pis, sæt de spejle på der passer dig og betal så bare, hvis du meget mod forventning, skulle blive stoppet af en yderst nidkær betjent med luppen helt fremme.
    De fleste betjente er pisse ligeglade, bare du opfører dig ordentlig og ikke kører med hovedet oppe i røven. smiley


  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 121
    #3   12. apr Jeg kører slet ikke med spejle. Har desuden oplevet, det har givet 5 km/t på toppen. Det er sku billig tuning.

  • Buster M
    Buster M Tilmeldt:
    apr 2024

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   12. apr Tak for alle svarene. Jeg satser og køber de "små" sidespejle. smiley

Kommentér på:
Bøvl med ikke E-godkendte sidespejle?

Annonce