{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

ALT FOR NEMT {{forumTopicSubject}}

Syndes efter hånden alle kan komme ind bare man lige har en fed Mc eller 4/5 rimelige billeder. Så er det åbentbart ligemeget med en god/rimelig beskrivelse. syndes MotorcykelGalleri
skulle stramme lidt op om det eller skal Folk der er her inde være bedre til at afvise. Er det bare mig der helt galt på den her??? smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ALT FOR NEMT
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #1   12. apr Det er brugerne der stemmer ind eller afviser. Du har været her længe nok til at vide det... smiley

  • #2   12. apr Det er meget middelmådigt hvad der bliver stemt ind, men folk er åbenbart ligeglade.

    Nogle mc'er tager desuden læænge om at blive stemt ind, velsagtens fordi der ikke er så mange besøgende.

    Men andre gange kan en mc blive stemt ind før man når at se sig omkring, og ofte kun med en enkelt Velkommen-besked.

    Det har ofte undret mig.


  • #3   12. apr #2
    Det hænger vist sammen med at man opnår flere indstemningspoints ved at vinde udfordringer.


  • #4   12. apr Jeg mener nu ikke, at det er en særlig god plan at afvise nye besøgende. Ja, der bliver stemt nogle skod gallerier ind, men hvis det betyder, at man kan holde dette ellers så døde forum levende, er det vel bedre end at lade det dø fuldstændig?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #5   12. apr #3 - Jeg tror godt du kan gennemskue forklaringen, hvis du kigger mere på de eksempler med kun EN kommentar. smiley

    #4 - Måske ikke, men jeg kan heller ikke se problemet i at stille krav til dem. Sociale medier lukker jo hvem som helst ind, så længe de gider glo på reklamer. Her forsøger man i det mindste at holde en vis standard og bede folk om at gøre sig lidt umage.


  • #6   13. apr #5
    ?


  • #7   13. apr jeg kan ikke blive optaget smiley har nok ikke sat mig ordentlig ind i reglerne efter nogle folks mening. jeg havde kun skrevet en kommentar og jeg havde ikke skrevet dækstørrelse.

  • #8   13. apr #7
    Det er nok lidt forskelligt, hvad folk vægter. Nogle kan lide mange billeder - andre en god beskrivelse. Men chancen for at komme ind er helt sikkert større, hvis du som minimum har udfyldt alle data-felter. Googl eventuelt for at finde relevante data smiley


  • #9   13. apr syntes faktisk at jeg har mere end så mange andre..pyt med det tingene virker jo alligevel smiley god dag til jer

  • #10   13. apr #5

    Det er rigtigt antaget.


  • #11   13. apr Lidt for nemt, måske.
    Mener jeg kan huske ind/udstemmer antal før optaglse/afvisning blev justeret lidt for et år eller tre siden.

    Kan godt forstå ønsket om en højere standard fra brugernes side. Men realiteterne er jo at tiktok og ordblindhed stormer frem, mens google efterhånden kan fortælle en mere end den gennemsnitlige bruger ved om deres egen mc, så forstår egentlig godt reduktionen af kravene.
    Hvis flere brugere med færre billeder pr bruger, resulterer i flere billeder på mcg end få brugere med mange billeder, og dermed mindre trafik til at generere reklameindtægter der holder forumet kørende, så er det måske en pille der er værd at sluge for at det kan fortsætte.

    Måske man kunne ændre konceptet for at følge med tiden så forum og marked og måske statusbeskeder/events/fotoalbum kom mere i hovedsædet.
    Så kunne gallerier af mc være mere en bi-ting som tilhørte ens profil, og som indgik i en form for database.
    Ikke at jeg har noget imod det oprindelige koncept med gallerierne. Jeg må bare sande at det er ved at uddø og der skal et eller andet til for at løfte det til nutiden og fremtidens adfærdsmønstre.


  • Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 1 Svar: 147
    #12   17. apr Gad vide, hvad det her drejer sig om. smiley

  • #13   17. apr Folk brokker sig sgu over alt ?…så sent som den anden dag oprettede jeg en tråd om noget batteriskift og jeg fik fine brugbare svar og endda et link til en manual over min mc smiley

    Med hensyn til at oprette mc har jeg aldrig oplevet problemet med dem jeg har oprettet, tag en stribe billeder af dyret og hvis man ikke ved det så goggle specifikationerne og brug 15 minutterpå det eller noget, så nægter jeg at tro på det ikke lykkedes smiley


  • #14   27. apr Denne hjemmeside er ved at være fortid. Kedelig og bare det samme og det samme. Sajmon er ellers så god til at irettesætte folk og finde på nyttige forklaringer på tingene. Kunne du ikke få motorcykelgalleri til at blive lidt mere spændende.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #15   27. apr Forums har ingen fremtid, for folk gider ikke vente på svar eller deltage selv.

    Sociale medier og "breaking news" formatet har overhalet dem...


Kommentér på:
ALT FOR NEMT

Annonce