{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki GS500...?
  • #1   29. maj 2008 Søg eventuelt i forummet. det er en meget omtalt cykel du nævner. Kan uheldigvis ikke svarer på nogle af dine spørgsmål

  • #2   29. maj 2008 Jeg har gode erfaringer med forgængeren GS 450, som jeg eede i ca. 6 år.
    Den er en slider, der sjældent går i stykker. Motoren er økonomisk (20-30 km/l), dog kan den bruge en del olie hvis den får høvl. Det er ikke noget problem, hvis man husker at chekke oliestanden jævnligt.
    Køreegenskaberne er til den komfortable side, da affjedringen er relativ blød og vugger en del under pres - men det er forudsigeligt, så man er ikke i tvivl om, hvornår grænsen er nået.
    Samlekvaliteten virker lidt billig, men holdbarheden fejler generelt ikke noget. Rustne skruer & bolte og undersiden af tanken er de svage sider, jeg lige kan komme i tanke om.
    Generelt en god startermaskine.


  • #3   29. maj 2008 johnny: jeg havde en gs500 sidste år, og var godt tilfreds med den, den blev bare for "lille" til mig..

    ellers en god mc, og rigtig økonomisk kunne godt gå 30km/l på en go dag..
    og så er det heller ikk en mc der sprænger ens budget..


  • #4   29. maj 2008 Min kæreste har en gs'er og den er hun sku glad for. Den er ikke så høj så selv små mennesker kan nå jorden. Den er heller ikke så bred så du bliver hurtig dus med den og kan begynde at smide den rundt i svingene. Pga. den korte aksenafstand er den emget styrevillig, hvilket helt klart er en fordel hvis man lige starter ud(efter min mening).
    Startede selv på en ER-5 som jeg også klat kan anbefale. De er dog lidt mere sjældne end en gs'er og derfor også lidt dyere.
    Men som sagt, eneste minus er at du nok går hen og bliver træt af den efter 2 sæsoner hvis du køre meget. Men så har du haft en billig cykel og en billig forsikring så længe smiley
    Og der er jo ingen skam at sælge en cykel og købe noget større smiley


  • #5   29. maj 2008 - Kan anbefales, da den er regulær og ok at starte med, men med tiden bliver den lidt for sløv og spinkel agtig - selvfølgelig alt efter ens forventninger, til en mc smiley

  • #6   29. maj 2008 Jeg havde en som min første cykel og den havde jeg så i 6 år og kørte 53000 km på. fortrinsvis til/fra arbejde og nogle små hyggeture. Den er perfekt til det daglige forbrug. Jeg kørte 22 km/l på en `99 model med kåbe. Den startede hver dag uden problemer og selv efter 6 år brugte den ikke ret meget olie. Man skal være lidt efter den med vedligehold ellers kan den ruste en lille smule i svejsningerne. Den er måske heller ikke velegnet til de lange ture, hvor man godt kan blive lidt øm i r...., da der ikke er meget polstring i sædet. Til gengæld er den billig i drift, forsikring og reservedele. Man kan også lave begynderfejl på den uden at blive smidt af, hvad der jo er meget rart som begynder. Gode køreegenskaber i sving, jeg blev nogle gange positivt overrasket over at jeg kunne lægge den længere ned end jeg troede. Den kan klart anbefales! Man kan sagtens få en god maskine til billige penge da der er så mange af dem.

Kommentér på:
Suzuki GS500...?

Annonce