{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priskrig
  • #1   24. jun 2008 Tja, mig gør det ikke noget at købe i tyskland, og priserne bliver aldrig presset derned her hjemme, men har da ondt af de stakler der handler her hjemme! smiley

  • #2   24. jun 2008 har altid købt i tysklnad, dog sidste gang ved sydfyn ... latterlige dk priser


  • #3   24. jun 2008 Rasmus (Vildbjerg) ØH!
    Tja , på sin vis er det jo også meget godt, men hvis alt handel kommer til at foregå via tyskland, hvor vil du så få lavet din mc i fremtiden - når der ikke er flere danske motorcykel forhandlere/værksteder? For selvfølgelig skal der ikke være 40-50% prisforskel, men helt ærligt...


  • #4   24. jun 2008 Tjaeeee, har fået en sviner af en mekanikker fordi jeg købte dele i udlandet til 1/2 pris af hvad han kunne skaffe det til. Så ham bruger jeg ikke mere.
    Men det bliver svært for forhandlerne at hamle op med Louis priser. De køber jo ikke samme parti hjem.
    Det er nok T-hansen der er den eneste på det marked.


  • #5   24. jun 2008 Jo Poul, det hedder udbud og efterspørgsel. Og jeg er flintende ligeglad hvor jeg skal købe dæk, jeg får ikke ondt i røven over ikke at skytte den lokale mc biks hvis det skal koste lig det dobbelte!! Det er vel alle frit for hvor de handler? Og jeg går efter prisen da der ikke er nogen service en lokal kan tilbyde til dæk som jeg ikke kan undvære.

    Til gengæld synes jeg, at det er noget forbandet svineri at bruger forhandlerens tid (penge) på at prøve tøj og få råd og vejledning for efterfølgende at handle over nettet, men det mener jeg ikke kan tilside stilles med dæk.

    Og om de vil dø, tjaa, deres dækskifteri vil måske, det gør mig ikke noget. Men tror nu stadig ikke det kan betale sig at kører til tyskland og få kværnen lavet, men den dag det kan gør jeg det gladeligt!
    Sådan er udviklingen bare, for 20 år siden var der kæmpe tøjproducenter i midtjylland, det er slut nu pga konkurrencen fra kina! Sådan er vores verden også må man omstille sig til det der er penge i!


  • #6   24. jun 2008 Der er en forhandler her på falster der giver gode % på dæk.. MEN for et bagdæk som mit, kommer alligevel til at koste ca 1600 med montering. (hvor jeg selv kom med fælgen.)

  • #7   24. jun 2008 Hvad forhandlerne skulle ta´ at gøre er ligsom ude hos Søborg MC. Minimalt salg af beklædning, som de får fra MC nøglen.
    Kun lidt salg af nogle få brugte maskiner, nogle af dem er i kommision.

    Også bare maksimalt fokus på værkstedet. Har været der et par gange og der er godt gang i biksen.
    Det andet kan forbrugerne få andre steder. Det eneste de mangler, synes jeg, er at montere kundernes egne dæk.


  • #8   24. jun 2008 Jeg har lige for 14 dage siden kørt en tur over grænsen og fik monteret 1 sæt Michelin Pilot Road 2CT på løse fælge... Pris 2440kr, monteret, afbalanceret og nye ventiler...

    Hvad der en forhandler som inden for samme afstand som kunne matche prisen næsten, så fik han opgaven, men som det er Idag kan det betale sig og køre de km. og samtidig lige shoppe lidt med hjem oveni...


  • #9   24. jun 2008 Det er bare at få sådan en hjem i garagen/Værkstedet og så en afbalancerings fætter. Den med akslen over de 4 lejeruller.
    http://www.dmiaps.dk/index.php?categoryid=57
    Og så ned til Tysland og køve dæk ind.

    Den er sku' hurtigt tjent hjem


Kommentér på:
Priskrig

Annonce