{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Ny vinterged {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg sq købt en vinterged til at tøffe lidt rundt på nu når Trudy er staldet op.

Det blev en CZ 180-487 fra 1996. Den har ca 9000 km. på klokken. Fra ny kunne denne maskine købes for kr. 13675,-. Min nye ged er sidst synet i aug. 2008 og jeg fik den til en MEGET favorabel pris.

Skal nok oprette den når den kommer hjem og jeg får skudt nogle billeder.

Var forresten forbi brdr. Jensen og fik et fedt Frank Thomas sæt til vinterkørsel. Når rabat var trukket fra måtte jeg af med 1450,-. Det er absolut et besøg værd hvis nogle af jer går med tanker om nye klude.
Til dem der endnu ikke har opdaget det, så sælger de varer fra Jan O. konkursbo med 50% rabat.

Og - jeg har ingen interesser i firmaet og får ikke en skid for at nævne det her. Synes bare at i skulle vide det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny vinterged
  • #1   5. jan 2009 tillykke med geden gert!!.
    det bider lidt i tuden for tiden,men flotte tørre veje!.
    håber du får nogle gode ture ligesom som jeg.


  • #2   5. jan 2009 tak, ja det var lidt koldt da jeg var ude og prøve den i dag.

    Får den hjem onsdag så et par dage med småjusteringer og lidt adskillen og samlen for at se hvorfor det virker som det skal (det er vist noget drengerøvs noget) så skal der køres


  • #3   6. jan 2009 heh!! jo nemlig gert,det er møg irriterende at have en mc-der bare kører derudaf,vi skal skis"me have noget at skrue i ik??.
    faktisk er min guzzi lidt for stabil-den står ude hele året og starter aligevel hvergang!.
    jeg skal ud en tur her om lidt -måske en 50-100 km
    vi har lidt vinterfri pga frost i jorden.
    miss???,
    godtnok er jeg også med i vikingerne-men rudolf???


  • #4   7. jan 2009 som du da kan miss!!.
    utroligt hvad jydsk havluft kan påvirke en københavner:-)).
    joo faktisk fik jeg frostmærker om næsen den anden dag,da det frøs 9 grader,og kørte 60 km!!.
    men enten er man wiking-tøffedyr eller også er man vel bleget en blegfis hehe,nu har jeg jo lige muligheden for rød tud-kørsel som i de yngre dage,og tro mig det er sgu"da dejligt.
    selvfølgelig er det da dejligt også at komme hjem til konen igen i varmen-
    og høre på hende og 5 dagpleje unger(pæn tinitus)


  • #5   7. jan 2009 hej gert,ved godt jan o-mc master m.m er gået på røven,men her i ry-har vi vores egen --mc-butik,--og den støtter jeg sgu det jeg kan,
    og så er der altid kaffe-og en stilfærdig sludder om løst og fast
    ovre i slyngel hjørnet,det oplever man sgu ikke ved de større mc-forretninger,kommer du snart på hjul??


  • #6   7. jan 2009 skal hente den i morgen så mon ikke der skal trilles en lille tur fredag

  • #7   9. jan 2009 Jeg kvittede smøgerne den 16. oktober, så den er faktisk købt for de penge som jeg har sparet på røg.
    Det gør det bare endnu mere lækkert


  • #8   9. jan 2009 god idé Siusanne.

    Selvom jeg mener at rygning er en privat sag og jeg har besluttet ikke at missionere vil jeg gerne hjælpe dem der virkelig ønsker at stoppe.

    Prøv evt. www.kvit.dk det har været mig en stor hjælp


  • #9   9. jan 2009 Du gert?.

    sådan helt mellem os 2?.

    var du ikke holdt op med at ryge??.

    såvidt jeg ved lægger sådan en jawa mere røgslør ud,end det samlede

    folketing,og et indisk damptog i bjergene.

    du-gert,snuser du en bette bette smule til 2-takts tågerne???.

    selvfølgelig er min mund lukket med 7 segl,på spejderære!!!


  • #10   9. jan 2009 he-he Lau.
    Jo, jeg er holdt op med at ryge. Det røgslør som CZ lægger ud håber jeg da at køre fra og så er det jo "kun" de andre som mærker det.

    og nej - jeg har ikke indåndet dampe. Ej heller spist svampe ect. :-))


  • #11   9. jan 2009 okay jeg har lige spist stuvede svampe! men tror nu det var svampi-nonger

Kommentér på:
Ny vinterged

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce