{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Vores "vinter-projekter" :-D {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Gældelig bag(h)jul og godt nytår.

Håber i har alle fingrene i behold, og er kommet godt ind i det nye år smiley


Der sker jo ikke så meget her...... Så ville da lige spørge om i får lavet noget på jeres Triumph´er her i vinteren, eller planer i har med dem..??




Personligt Har jeg selv fået en ny 3-faset 200w genrator i.

Fået nye bagstøddæmper med Prograsive fjedere..

Og så fået nye fjedre i forgaflen, også prograsive.

Og NØJ det gav meget, hvad angår styreengenskaber smiley



Hvad med jer..??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores "vinter-projekter" :-D
  • #1   9. jan 2009 Har købt dele for ca 20.000 nu til min bonnie, motoren bliver total restaureret, ny cylinder, nye stempler, nye fremførere, ny (racer) knast. Hydraulisk kobling og nyt grep, maling og mærker, corbin single sæde, 69' sidekasser. Motoren var fuldstændigt fucked, der lå et stykke af en pinbolt fra noget der ikke var en englænder, alt var ødelagt minus krumtap =( sådan er det desværre at købe brugt, den kørte fint, så hvem kunne vide det, men så får jeg også en Bonnie der er helt i top så 10 år burde jeg da kunne køre smiley

  • #2   9. jan 2009 Tja jeg skal have lavet mine cykler så det spiller max til sommer ( commandoen og skaWanklen) Så jeg er sq ked af det drenge, det blev ikke en triumph her denne vinter, men jeg skal hjælpe en af min kammier med at lave hans, så jeg får da pillet triumph alligevel smiley

    Og god fornøjelse Jesper, det lyder da somom du har lidt at gå i gang med smiley


  • #3   9. jan 2009 Jeg magtede lige at smadre min tiger i jorden inden den skulle i garagen! FLOT! heldigvis eller uheldigvis tog min forgaffel det meste af styrtet - dvs ny af den eller en anden skal indkøbes.. nogen der har erfaring med udskiftning af forgaffel til en mere moderne en af slagsen..? noget med skiver. por favor.

  • #4   9. jan 2009 Selve gaflen på tigeren er ganske glimrende i forhold til alderen... Men hvis du skal have noget der er "max proformance" så skal du ikke på noget massocci fra sidst 70'erne, det er ganske glimrende, med mindre du vil køre de fed med John Tickle Racing udtyr på en smiley Så kan du beholde tromlen.... Men det der med at skifte forgaffel, det er ikke det værste der kan ske :s...


    BTW, kom du ud af episoden ude men ?


  • #5   10. jan 2009 Hej og tak i lige måde-- Ronni-- Min 71 Bonneville fik noget af en tur sidste vinter ,så den skal "kun" ha 2 stk nye Amal karburatorer på:) De gamle var de originale og kunne overhovedet ik justeres mere... Så deeet... Fido

  • #6   10. jan 2009 Hans F. S

    Det jo lige til at overkomme smiley


  • #8   14. jan 2009 til -=Dyggi Prahl=- AKA Fætter Gasarm AKA Akvavit

    sidder lige og kigger galfer

    Jeg kom ud af ulykken uden men.. du kan læse min CRASH historie inde på fubarmc.dk smiley


Kommentér på:
Vores "vinter-projekter" :-D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce