{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

Udskiftning af mc {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået og overvejet at udskifte min savage til en større cykel.

og svigerfar køre VFR og siger jo at honda er det bedste.

Så for at holde mig lidt gode venner med ham kiggede jeg på nogle honda cykler.
og må indrømme at en Honda Super Magna tiltaler mig jo mere jeg kigger på dem.

Så ville høre om der var nogen der ville mene det var en dum opgradering fra en savage til en magna.

savagen er primært bare for lille til mig på længere ture. Ellers er den fin nok.

jeg har så kigget på den her. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52713445

håber folk har nogle gyldne korn,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udskiftning af mc
  • #1   2. mar 2009 Hej
    Hvis ikke du har bidt dig fast på en Magna så har jeg en Honda Shadow (se annoncen under min profil) som vi godt kunne lave en bytte handel med hvis det kunne ha din interesse.


  • #2   2. mar 2009 Det handler meget om, hvad du vil.

    Magnaens motor er jo faktisk en VFR, og den har dens karakteristika. DVS mere sprotslig. flere omdrejninger men ogse mere power og topfart end de gængse cruisere f.eks ovenævnte Shadow.

    Men smuk, det kan den være.

    Vør opmærksom på, at en del mennesker finde det svært at pakke opå på en Supermagna, den er mere lækker og køn end praktisk.

    Skal du have Savagens godmodige bundtræk, men evt med mere ryk, så er det ikke en magna du leder efter.

    Jeg synes da du skal kigge lidt i tøffeforum. Der skal nok være nogle, der vil lade dig prøve forskellige cykler - mig selv inklusive:-)


  • #3   2. mar 2009 en shaddow er nok bedre

  • #5   2. mar 2009 køb en vs,1400 så har du monent nok hehe

  • #8   2. mar 2009 ja rene men nu har jeg ikke lige penge til harley, så jeg må vente lidt. men ville smide en 60k efter projektet.og den er bare hård at køre på savagen når man køre på motorvejen den skal kæmpe sig op på de 130 i timen. og så er det ikke så spændende mere. samt at taske pladsen er for lille. men på super magnaen ser jeg godt problemet med plads da alt på bagskærmen sidder dårligt. men jeg prøver da lige at se hvad det er peters ged er for en. og mange tak for de mange svar.

  • #10   2. mar 2009 Hej Krogsgaard
    du får helt sikker en bund solid maskine ved at købe en honda. de laver noget godt kram.
    jeg køre selv intruder 1400. også en rigtig fin maskine. der er enormt bundtræk. rigtig god kørekomfort osv. men den har bare 1 minus og det er cromen.
    men held og lykke med dit søgen.
    mvh. kim


  • #12   2. mar 2009 Jeg kan fuldt ud tiilslutte mig Crazy Danes bemærkninger om fremflyttere, og jeg er endda ikke så høj.

    Jeg har fremflyttere på min VS 750, men jeg har ladet de gamle "Knogler fra de oprindelige fodhvilere sidde. Så kan jeg rykke fusserne tilbage på dem, når jeg kører langt. På den måde kan man veklse med benstillingerne, og det hjælper rigtig meget i ryggen.


  • #13   3. mar 2009 og det er jeg glad for rene. ellers må vi jo lave en smut tur over til peter og kigge på hans ged hvis det bliver aktuelt.

    mange tak for de mange svar.
    og angående fremflytter, så er det ikke behageligt på de meget lange ture. jeg benytter selv passager pedalerne når man har siddet med føderne fremme længe.


  • #14   4. mar 2009 Jeg ville helt sikkert snuppe en super magna. Jeg har både haft cruiser og VFR, men drømmer mest om super magna. For livet er for kort til sløve V2 smiley
    Har prøvet super magna med fremflytter og det passer perfekt (er 1.90).

    Held og lykke.


  • #15   5. mar 2009 Hej Krogsgaard , Peters shadow er et rigtig godt bud , men hvis du syntet at du skal op til en men mere motor kraft så har jeg en shadow vt 1100 , men det er bare ud og prøve en masse cykler og dan dig egen mening .

  • #16   7. mar 2009 Ja hvis der er nogen der har en VT 750 og vil lade mig prøve en tur inden jeg bestemmer mig til om det er sådan en jeg skal købe. Så må de da meget gerne lige råbe højt.



  • #17   8. mar 2009 Tag fat i Gert fra Frederikssund. Jeg vil sgu blive noget forbavset, hvis han ikke leger med:-)

Kommentér på:
Udskiftning af mc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce