{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

hjælp til min mz ts 150 {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen kloge hoveder der kan hjælpe, mit problem er:
Efter lidt startproblemer idag fik jeg startet min mz, så rullede jeg hen til enden af vejen også tilbage igen (200 mtr) så gik den ud, og jeg kan ikke få gang i den igen. Der kom helt nyt benzin på, den gnister også fint og batteriet havde stået til opladning natten over. Tænker lidt om det ku være en løs forbindelse? Men hvor? Nogen som kan hjælpe mig? Den skulle jo gerne være iorden nu hvor den er tilsalg. mvh Steffen C.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til min mz ts 150
  • #1   7. mar 2009 det lyder som skidt i karburatoren


  • #2   7. mar 2009 Den har jeg også renset... Ku det være stop kontakten som havde en løs forbindelse?

  • #3   7. mar 2009 Er tændrøret vådt eller tørt? Tørt=ingen benzin, vådt=druknet eller ingen gnist.

  • #4   8. mar 2009 Den gnister fint sys jeg og jeg fik den også startede flere gange igår og fik da også rullede nogle hundrede meter men så stopper den bare lige pludselig, måske for den ikke nok benzin? Jeg har fuldt vejen af benzinen fra tanken til hanen til karburatoren. Og der kommer masser af benzin, det eneste jeg sys ku drille er: Hvis svømmeren ikke lukker benzin ned i svømmer huset, så kommer der jo ikke nok benzin til cylinder. Kan man købe nyt indmad til sådan en skiderik, eller hvordan renser man det? Forstår i hva jeg mener?

  • #5   8. mar 2009 -hvis der er gnist på er det ikke kontakten. Det er nok din karburator, hvis din gnist er fin.

  • #6   8. mar 2009 Ja Jeg tror også i har ret i at det er karburatoren. Jeg synes de virker som om, at når svømmeren stiger op og "spidsen" lukker til der hvor benzinen skal rende ned i svømmerhuset, ikke vil åbne så let igen. Men når jeg står og kigger på karburatoren er den jo ikke tilsluttet benzin, så jeg ved ikke om den falder ned af sig selv igen når den er påvirket af benzin. Ellers skal jeg ha sådan en ny del, men ved ikke hva den hedder. kan man rense på nogen måde?

  • #7   8. mar 2009 det hele kan skilles ad, men man skal helst kende til dem for at undgå problemer. stumperne er intet problem, jeg tror endda at jeg har det hele på lager.

  • #8   9. mar 2009 Gustav H - Jeg kan se du kommer fra østjylland, er det noget jeg må komme og kigge på? Det ku være kanon hvis du kunne hjælpe mig. Du kan evt svare tilbage i en personlig besked. Jeg kommer nemlig selv fra østjylland. mvh.

Kommentér på:
hjælp til min mz ts 150

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce