{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

Pris på stort service {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige haft min vn 800 til det store 20.000 km service. Fuck hvor var det pebret. Jeg måtte slippe 7000 kr. Er det normalt. Det er det almindelige 20.000 km eftersyn, og så var den en tur på testbænk for at se hvordan den løb med min silvertail på. Derudover er der ikke lavet noget ekstraordinært - ingen nye dæk eller noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på stort service
  • #1   24. mar 2009 Det må da ganske enkelt være en fejl, Olie, Filter, Tændrør. Er der blevet skiftet bremser? Dysede de kaburatoren om i forbindelse med testbænken? Ellers kan det bare ikke passe. Tjek på din regning hvad der er brugt af dele, dernæst hvad der er brugt af timer ( det må være herre mange timer der er brugt) og regn deres time pris ud, og se så om det passer med den time pris de siger de har. Der må da være nogle kroner retur til dig, da det bare ikke kan passe. Medmindre de har lavet noget ud over et service

  • #2   25. mar 2009 Nej den blev ikke dyset. Det var for at se om den skulle dyses, men han sagde at den kørte perfekt, så det var der ingen grund til. Jeg må jo simpelthen høre præcis hvad det er jeg har fået for de 7k.

  • #3   25. mar 2009 Ja den regning bør udpensles krone for krone, Pøj Pøj Sune

Kommentér på:
Pris på stort service

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce