{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Skjærtorsdagstræf i Esbjerg {{forumTopicSubject}}

Som nogle af jer allerede ved er der kæmpe MC træf i Esbjerg skjærtorsdag i påsken ( 09.04-2009
I den forbindelse ville det være super fedt at se en masse offrøder i stedet for de normale choppere og race cykler der er overrepresenterede år på år.

Træffet er et af de lidt større og foregår ved fælles indkørsel til Esbjerg midtby, hvor parkeringen foregår stort set over alt, jeg foreslår vi holder foran FONA da det er stort set i midten, og korteste vej fra pølsegrillen.
selve træffet ender med en fællestur under politieskorte til MC road Riders klubhus, hvor der vil være fest med live musik og ballade hele natten.
her er der ligeledes mulighed for at overnatte hvis man ønsker det. ( medbring telt )

dagen efter dvs. d 10.04 foreslår jeg så at vi alle tager en fælles tur til den nu berømte strand på Rømø hvor kørsel er tilladt, dog skal reglerne selvfølgelig følges med hensyn til fart og miljø.

Inden turen vil der være mulighed for at aflægge evt. sove grej og andet man ikke gider at køre med hos mig i Esbjerg.

Jeg skal gøre opmærksom på at det ikke kun er en tur for Tenere medlemmer og at det selvfølgelig er gratis.

håber i vil bakke op om vores fællessport i jylland.

En udmelding for de der tænker at komme ville være super.
har kopieret teksten fra tenere.dk men alle offroadere er velkomne.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Skjærtorsdagstræf i Esbjerg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce