{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.725 visninger | Oprettet:

Topstykke, total renovering, ca pris?? {{forumTopicSubject}}

Hej mc venner, ja min lille bolledreng er jo sprunget i luften igen igen, knastkæde røj af på den første tur efter man er blevet færdig med den????, nu ligger topstykke hos cylindermand, nogen der har en ide om hvad det ca koster og få lavet et topstykke, hvor alt skal laves, indtil nu er der 6 ventiller som er bukket.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Topstykke, total renovering, ca pris??
  • #1   19. apr 2009 For den da Jan, sikke uheldig du er med den maskine smiley

  • #2   19. apr 2009 jeg mener det er omkring 160 kr pr. ventil og så skal sæderne rettes op
    og dertil kommer adskillese og samling... hvis det har kørt ca 80.000-100.000 km kan det være en god ide at få målt tolerancen imellem knastaksel og leje overfald hvis den er for stor taber den olietryk det kan ordnes med en flugtboring og det koster ca. 4.000


  • #3   19. apr 2009 Ja Rune jeg ved sku ikke hvorfor jeg skal blive ved med og være så uheldig med den, især så meget som jeg passer på den????.

    Kristian, efter mc nøglen, kan man få 16 ventiler til ca 5-600 kr, sådan som jeg læser det, men kan jo tage fejl, topstykke ligger hos Slagelse cylinder service, og de har bare travlt, ja de har ikke skildt det ad endnu, og det er over 14 dage siden jeg var op med det, så der ryger sku nok lige en sæson mere hvor jeg ikke kommer ud og kører, også er jeg ved og få solgt min Harley, så det bliver nok ikke til meget mc kørsel i år, men fuck det Honda går jeg aldrig af med, den står mig i en formue, og man for jo aldrig pengene hjem igen vel, hygge.


  • #4   28. apr 2009 Du er sgu uheldig Jan. Det koster 4-6000 kr. at få et topstykke komplet renoveret sidst jeg tjekkede.

Kommentér på:
Topstykke, total renovering, ca pris??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce