{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så får jeg min mc
  • #1   18. maj 2009 Hvad maskine går du og venter på??


  • #2   18. maj 2009 En honda cbr 600 f4i..

  • #3   18. maj 2009 Nice...

    Det er bare trist vejret ikke bliver så godt de næste dage..

    Men glæder mig til billeder,,,


  • #4   18. maj 2009 Der skulle vist holde tørt det meste af dagen imorgen..

  • #5   18. maj 2009 Ja.. Men den falder heller ikke fra hinanden pga. lidt vand og det gør du heller ikke..

    Bare huske på at tage det med ro på våde veje... De kan tage magten fra alle, både hvide striber og metal dæksler..


  • #6   18. maj 2009 yes det sagde min kørelære også.. en af dem jeg tog kørekort med var en tur i asfalten pga det var glat.. da vi tog kortet.. men der skette ikke noget med nogen.. eller noget.

  • #7   18. maj 2009 Vi oplevede det samme et par gange, både med glatte metaldæksler og grus/sten i sving..

    Tag det med ro, mærk hvad maskinen kan og ikke kan...


  • #9   19. maj 2009 jeg filk korte for 2 år siden.. har bare ikke haft råd til mc før nu. og jeg har taget det ved kenneth jespersen.. i randers.

  • #10   19. maj 2009 Jeg tog mit kort sidste år hos Jess..

    Men havde teori med Kenneth, han er en sjov fætter..

    Jeg lavede et budget så jeg havde råd til både kørekort, motorcykel, hjelm, støvler, handsker og tøj..

    Tog ikke kørekort for at have det liggende i min pung, det skulle bruges.. Jeg har kørt over 8000 km på min motorcykel siden maj sidste år.


  • #12   20. maj 2009 Jess virkede for mig, alt kørte som det skulle og vi bestod alle sammen..

    Tror det er smag og behag.. Jeg nød faktisk at tage mit kørekort..

    Men når man har 1 fejl i teori prøven og bestod køre prøven 1. gang så kan man jo heller ikke klage smiley


  • #14   21. maj 2009 Jo men kloge ord kan ikke høres for tit..

    Vi havde på vores hold et rigtigt smart ass. Der havde en kone der kørte og derfor selv havde kørt en masse..

    Han troede jo han kunne det hele, troede han... Jeg kørte sammen med han 2 gange før jeg sagde til Jess at jeg ikke brød mig om at køre sammen med ham.. Det forstod Jess og gav ham en skideballe så han kunne forstå det..

    Man skal lige huske på at bare fordi man har kørt motorcykel sammen med en kørelærer så kan man ikke køre motorcykel... Man skal først lære når man har pappet..

    Men kan kun sige en ting. Husk det det "kloge" hoveder siger fordi du kommer til at bruge det og det kan redde dit liv og førelighed.. Alle andre i trafikken er fjolser:-)


  • #16   21. maj 2009 Nej er ikke hans søn...

    Dem jeg ver på hold med syntes han var super ok..

    Men som sagt hver sin smag.. Jeg syntes Kennteh var lidt hurtig i det første gang, men klager ikke over noget nu smiley


Kommentér på:
Så får jeg min mc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce