{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.481 visninger | Oprettet:

Stelforbindelse {{forumTopicSubject}}

Hej guys...

Jeg opdagede noget meget besynderligt med min maskine her i sidste uge...
Den har siden jeg har anskaffet mig den, opført sig lidt sært mht. speedometeret og blinklyset. Jeg tænkte bare, at det nok var et gammelt, træt ledningsnet, og det skulle bare skiftes. En gang imellem satte speedometeret ud, og man skulle banke lidt på det, før nålen reagerede igen. Blinklyset slukkede af sig selv efter ca. 10-15 sekunder, hvilket jeg også slog hen med, at det "bare" var et træt ledningsnet.

Nu kulminerede det dog i sidste uge med, at jeg ikke kunne starte cyklen via el. Den har altid været lidt sløv i det (hvilket jo troede var pga. relæet måske var ved at gå), men her forleden, da jeg skulle starte den, ville starteren ikke "slippe" igen, til trods for, at jeg havde sluppet knappen.
Den blev bare ved med at køre, og jeg måtte ind og afmontere batteriet, før den stoppede igen.
Og HER slog det mig... Jeg kiggede på stel forbindelsen, og så at det var en MIKROtynd ledning. Hvorfor i alverden man kun har brugt en så tynd ledning til stel, undrer mig... Nå, men jeg satte en ekstra ledning til stel, og vupti: Nu tager starteren bare fat, og speedometeret har ikke sat ud, og blinklyset slukker ikke længere automatisk...

Men er det et kendt fænomen, at de gamle K100RS har stelproblemer? Eller er det bare min, som er blevet fixet af en dårlig "håndværker"?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stelforbindelse
Kommentér på:
Stelforbindelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce