{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Nyt/Kommende tøffedyr {{forumTopicSubject}}

Har i dag kørt en fed tur på 280 km. med min yngste på bagsædet.

Turen gik: Vejle, Nr. Snede, Ejstrupholm, Herning, Søndervig, Hvide Sande, Nymindegab, Tarm, Filskov, Bredstn, Vejle.

Hun kandiderer kraftigt til nyt medlem i tøffedyrene om 5½ år når hun får kørekort.
Kig evt. her: http://www.facebook.com/album.php?aid=2029771&id=1400460127&l=e9ada344b9


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt/Kommende tøffedyr
  • #1   21. jul 2009 jojo gert og uden at gå i detaljer,,, så er hun bestemt en del kønnere end faderen hehe, gudske tak ........!!!

    heldige asen !! mine unger er for store til min bette guzzi !!!


  • #2   21. jul 2009 ser da bare pisse hygeligt ud gert håber i havde en super tur....ss...

  • #3   21. jul 2009 Lau, hun ligner faktisk far'en (og det er mig ha-ha) som barn. Men du har da ret, hun er en lille cigar og hun ved det godt.

    Dan, ja det var skide hygeligt kun hun og jeg. Som weekendfar er der ofte for lidt tid til den slags nærvær fordi der er så meget der skal nåes når man endelig er sammen.


  • #4   21. jul 2009 gert smiley mit yngste barnebarn på 3 er mega sur over hun ikke må komme bagpå smiley hun er morfars pige smiley



  • #5   21. jul 2009 Du må se at få en sidevogn på Guzzi'en, det klarer Peter sikkert hurtigt hvis Karin lige kommer forbi med plastikkortet.

    Og apropos at ligne. Anne siger selv at det ikke gør noget at hun ligner far'en, det vigtigste er at hun er sund og rask. Resten håber hun at vokse fra :-))


  • #6   21. jul 2009 Ja nu kan jeg jo se at der er nogle der kalder hende et barne barn
    sådan en har jeg på godt 5 år
    og hun er et stort smil når far eller farfar kører med hende
    der er lidt billeder her
    (link fjernet)
    nok og så en kommende medlem om 13-14 år
    her er en fra hverdagen
    Emillie skal vi besøge farfar og farmor, svar nej jeg tegner
    ok så kører jeg selv på motorcykel
    kommer nu far
    hilsen Jørgen "farfar"


  • #7   22. jul 2009 Hej Gert, ærgeligt man ikke viste det, jeg kørte i samme område ( Hvide Sande, Nymindegab, Nørre Nebel, Bork, Lyne, Varde, Esbjerg) på vej hjem fra Ferie.
    Dejligt område at tøffe rundt i, rigtig tøffe ingen stress.


  • #8   22. jul 2009 >Jørgen S.
    Bare vent du, til hun bliver lidt ældre og hormonerne begynder at fare rundt i kroppen og drenge fylder meget i tilværelsen. Så kommer motorcykel turen virkelig til sin ret hvis man vil aflede tankerne på dem :-))
    Jeg har også en der er 2½ år ældre så det er konstateret


  • #9   22. jul 2009 Hej Gert
    så må vi jo snakke sammen om en 8 10 år smiley
    hilsen Jørgen


  • #10   22. jul 2009 Hej Gert
    Er selv weekendfar så ved hvor meget det betyder at få noget kvalitetstid sammen med ens barn,, og har selv kun haft cykel i ca 14 dage nu, men min knægt på 8 elsker bare at sidde bagpå farmand,og tøffe derud af, så det er bare super, nu skal jeg så bare have fundet en løsning på hvordan vi får fiskestangen med på tur, for så bliver det da ikke bedre smiley
    Tøffe hilsner herfra


  • #12   22. jul 2009 Det er sgu enormt hyggeligt billider i har lagt ud. Jeg sad også på den føreste mc som kid, det var min morfars bmw for omkring 20 år siden smiley

Kommentér på:
Nyt/Kommende tøffedyr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce