{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Køretur Søndag 23.08.2009 {{forumTopicSubject}}

Da jeg synes at vi på Sjælland trænger til lidt mere fællestur og fælleshygge, foreslår jeg interesserede Tøffere nedenstående arrangement.

For dem fra Storkøbenhavn og øvrige interesserede Tøffere kan vi mødes på Krokusvænget 5, Ejby ved Køge, hvor vi kan starte med en kop kaffe og en bid brød som vi donerer. Arrangementet starter kl. 10.00 for de morgenfriske Tøffere.

Venligst tilmelding til kaffe/brød senest søndag kl. 8.00

Turen til Næstved, Snedkervænget 6, 4700 Næstved forestiller vi os går via motorvejen med omkring 100-130 km/t alt efter ønske fra deltagerne. Turen tager ca. 40-45 min, så der skal være afgang fra Ejby kl. 11.00.
De bedste hilsner
Kim og Sandy

I Næstved kobler vi os på Bikx arrangementet:
citat begynd:
OP PÅ SADLEN, BESTEM SELV HVOR BIKX TUREN GÅR HEN, BARE VED AT MØDE OP MED DEN BEDSTE TUR PÅ DAGEN

Søndag 23-08-2009 KL. 12.00

Ja så er dagen kommet, hvor alle dem der altid syntes vi kører de samme steder hen får chancen, tør du tage den på dagen, så mød op og bliv ham De andre tur deltagere vil takke for turen efterfølgende.
Vi andre har prøvet det en del gange når vi når til denne del af sæsonen og kan oplyse at det føles godt med lidt ros og anerkendelse.
Så derfor hvis du efterspørger ros og anerkendelse på dagen bør du kører på den forreste saddel

Du kan tage turen foran alle de andre ved at ringe eller maile til Søren.
citat slut.

p.s. Hvis der mod forventning IKKE skulle dukke nogen op ved Bikx, kører vi Tøffere selv en tur over landet retur til Køge/Ejby. Turen tager en times tid. I Ejby, kan vi så ved et-tiden evt. dele en pizza eller 2 fra den lokale grillbar.

1. Kim og Sandy (og kaffe kl. 10)
2. dig (og kaffe kl. 10) eller (tur kl. 11.00)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køretur Søndag 23.08.2009
Kommentér på:
Køretur Søndag 23.08.2009

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce