{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger bane racer
  • #1   9. okt 2009 Hej Jeanette

    jeg ved ikke hvad prisleje du tænker på, men min R6 fra 99 (den grå i min profil) er til salg for 20.000,- Der er monteret nye kåber hele vejen rundt (malet hos autoværksted) så ser rigtig godt ud, monteret næsten nye dæk. Der er ekstra fælge med regndæk. Mc løfter kan evt. flg. med. Jeg har kørt min første sæson på den, og det har den gjort rigtig godt.

    Jeg bor i Århus, hvor cyklen også står, men vi kan finde ud af det hvis det er transport du mangler.

    Mit nummer er 20466526

    Mvh Ronnie


  • #2   9. okt 2009 Robin: I know. Men de er bare ikke rigtig noget jeg gider..

    Ronnie: Det lyder spændende. det vil jeg lige kigge på, også komme tilbage.. :o)


  • #3   9. okt 2009 Hej Jeanette

    Jeg har en GSX-R 750ccm fra 05 med diverse ekstra udstyr. Cyklen er ikke min men en kammerats som er flyttet til udlandet. mht. pris så har den stået til omkring 31.000 og han er muligvis til at snakke med.

    Sig til hvis det har interesse så skal jeg finde nogle flere oplysninger på den.

    Mvh
    Stefan


  • #4   10. okt 2009 Hej Stefan.
    Det lyder spændende. Men som sagt så er den ikke ehlt billig jo. Jeg søger en cykel som er velholdt gerne lidt nyere osv, men vil ikke give mere end 10-20.000 for den..


  • #5   11. okt 2009 Held og lykke.

    Jeg kan anbefale Litauen og det er ikke en joke.


  • #6   12. okt 2009 Tak Stefan :o)

Kommentér på:
Søger bane racer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce