{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.529 visninger | Oprettet:

Øv øv øv øv {{forumTopicSubject}}

Så ville jeg lige lave et lille indlæg med et lille billede jeg lige syntes I skulle se. Og hvad opdager jeg så..... ens mc skal være oprettet og stemt ind elller på????? for at kunne lægger billeder ind..... Nå, tænkte jeg så. Hmmm... det blev det jo lige lidt mere bøvlet af, for skulle jo også på... hvor jeg er lige nu.....Så I må vente lidt, indtil jeg får lavet de indledende øvelser.....

Nat nat
Sprit


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv øv øv
  • #1   22. nov 2009 Hov... kan se jeg glemt et ord.... ups...... ordet er job...

    Hygge
    Sprit


  • #2   23. nov 2009 Det er den gode tanke der tæller:)

  • #3   2. dec 2009 Altså.... lidt af et "meget grimt ord" system det her. har lige lagt et billede ind af min lille mc. Og lige meget hjælper det... de indledende øvelser.... og folk vil ha flere billeder. Hmm... tænker jeg så.... nok ikke lige min mc jeg har flest billeder af... men nogle helt andr hestekræfter.... og dem vil jeg squ ikke belemre jer med.

    øv øv øv øv øv

    hygge
    Sprit


  • #4   2. dec 2009 Nøj jeg sidder lige nu og bliver en smule muggen!!!!! Hmfp og mange grimme ord efter hinanden...... tæller lige til 10.....

    blev afvist!!!!!

    Nå... men så Må det vente til næste år.... til jeg har fået taget lidt flere billeder.... bøvlet bøvlet.

    Hygge
    Sprit


Kommentér på:
Øv øv øv øv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce