{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

NU SKER DER ENDELIGT NOGET NYT {{forumTopicSubject}}

nu hvor roadracing fyn er lukket, er vi nogle stykker der har taget initiativ til at starte en ny motor klub, som har hjemme i Esbjerg. meningen med klubben er, at vi kan få lidt gang i den bane som man har snakket om i noget tid nu... der vil komme en general forsamling d.10/2-2010 på Ravnsbjergvej 4 6715 Esbjerg, hvo...r alle potentielle klub medlemmer, kan komme og høre hvad det drejer sig om. der vil være folk fra dmu og Esbjerg speedway klub til stede. vi håber på at der er mange der har lyst til at støtte op om den her nye klub i Esbjerg.
på forhånd tak fra Esbjerg motorsport RR


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU SKER DER ENDELIGT NOGET NYT
  • #1   21. jan 2010 Lyder kanon.

    Er der en chance for at få noget info via mail eller andet, hvis man er forhindret i at komme?

    Dårlige undskyldninger osv, men er fra bornholm.....


  • #3   21. jan 2010 ja det er rigigt hvad du siger morten men hvis man bare lænder sig tilbage i sofaen sker der iværtfald ikke noget. og indtil vider har komunen brugt et par millioner på projektet. så hvis vi bare er positive så skal det nok gå. (-:

  • #4   21. jan 2010 Skide godt initiativ Søren.
    Tror det er det helt rigtige at gøre i kampen for at få den nye bane op at stå.

    Morten: Du har helt ret i at chancerne ikke er store i DK, men som Søren nævner, så er der trods alt brugt nogle millioner allerede på forprojektet hvor bl.a. miljøhensyn er blevet belyst. Så det er ikke et umuligt projekt.

    Vi ses i Esbjerg 10/2.


  • #7   22. jan 2010 jeg har hvist lige glemt at skrive et det er kl.19:00 d.10/2 mødet bliver holt

  • #8   22. jan 2010 Morten: nej det bliver nok svært at få igennem herovre smiley ...... Men jeg mener det er et vildt godt projekt I har startet op derovre, og vil gerne støtte det så vidt muligt.... Tager hatten af for de kræfter der bliver lagt, og glæder mig til at prøve den nye bane smiley

Kommentér på:
NU SKER DER ENDELIGT NOGET NYT

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce