{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

ENDELIG AFSLUTNING PÅ FORSIKRINGSSAGEN {{forumTopicSubject}}

Hey..
Så har jeg efter 10 måneder fået afgørelsen fra ForsikringsAnkenævnet omkring Min Busa Som blev skadet..
De har hele tiden holdt på , da min MC er malet med Airbrush at det var ekstra udstyr..

NU er afgørelsen så kommet efter 10 måneder, forsikringen er hermed Dømt til at skulle betale for FULD rep af Mc´en Plus MALING af SPECIAL LAK...

Hvor de før jo kun ville give 10,000kr til maling..

SÅ kan de FUCKING lære det..

Så til jer andre i skal ikke give op i disse sager.
Det koster 450 kr at køre en sag , kan godt være det tager noget tid men de er givet godt ud i den sidste ende..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDELIG AFSLUTNING PÅ FORSIKRINGSSAGEN
  • #1   8. feb 2010 Lyder godt for dig mester. smiley

  • #2   8. feb 2010 Så kan du måske komme med næste gang, isteden for at melde du ikke kommer, BARE fordi du har smadret din bike smiley
    Godt for dig, tillykke, så har du jo lige et par måneder til at få den lavet i .
    SES Thomas


  • #3   8. feb 2010 Takker..

    Ja thomas lige præcis hvad sker der lige at melde fra grundet en smadret bike.. smiley

    ville sgu se sjovt ud hvis jeg kom på den som den ser ud..

    tror ikke politiet ville være så glade for mig..

    Ja det er super, så nu skal den bare til værkstedet igen igen. men denne gang for at blive lavet færdig..

    så mon ikke den når at blive færdig til sommervejret.. smiley


  • #4   8. feb 2010 Fear No Less. .

    rigtig godt at høre.... godt du forsatte indtil du fik din ret..

    mvh


  • #5   8. feb 2010 Tillykke med det.

    Men det var da egentlig mærkeligt at de skal betale for noget ekstra som du har smidt på cyklen. Skal man ikke normalt opgive enhver form for modificering der giver anledning til værdistigning af MC'en?


  • #6   8. feb 2010 åhhh

    Stefan .. nu ikke det der om igen..

    sagen er klokkeklar..

    MALING uanset Art om du kalder det airbrush eller hvad så er det maling maling..

    men nu var jeg så i den situation at min MC VAR malet da jeg fik den..
    Så ergo skal jeg ikke ændre noget i min forsikring
    Da de har godkendt den som Mc´en var da jeg købte den..

    SÅ det er ikke noget EKSTRA jeg har smidt på cyklen..


  • #7   8. feb 2010 Hej igen

    Jeg kan godt fornemme du har haft din kamp med forsikring m.m. Det behøver ikke gå udover mig. Jeg mindes ikke vi før har snakket om det her så jeg går ud fra når du skriver "Nu ikke det her om igen" at du henviser til din kamp med forsikringen.

    Jeg kan godt se situationen er en helt anden idet malingen var på cyklen ved din erhvervelse. Det fremgik ikke før. (Jeg har var ihvertfald ikke klar over det).

    Jeg skal nok lade være med at genere dig yderlige.


  • #8   8. feb 2010 Hehe.. Stefan..

    det var skam ikke så meget dig der stillede et dumt spørgsmål.

    Det er bare mere at folk ikke læser deres Policer til deres forsikringer..
    forstået på den måde, at de fleste først ved hvad forsikringen dækker når man laver en skade..

    Så nej det var skam ikke ment ondt da jeg skrev nu IGEN ..

    Undskylder lige herfra hvis det var mig som udtrykte mig forkert...

    Men nej de skal bare dække for en komplet rep plus maling af speciel LAK.. smiley



  • #9   8. feb 2010 Fedt du vandt sagen smiley

    Men jeg er også lidt forvirret, og vil da lige spørge:

    Stod det nogen steder at din cykel var speciallakeret? Tænker mere på hvordan du skulle bevise, at den var malet med special maling. Var billeder af cyklen nok?


  • #10   9. feb 2010 Hey Mads ..

    Længe siden. smiley

    Det var sådan da jeg købte MC´en i sin tid, stod den til jo en fast pris hvor den jo var malet med Airbrush...

    Den bliver så herefter forsikret gennem Finansieringen i et forsikringsselskab...

    Da jeg så laver skaden , sagde forsikringen at de kunne ville dække op til 10.000kr som er deres normale dækningen ved ekstraudstyr..

    Men som der blev skrevet i sagen , så stod der for det første ingen steder at forsikringen havde en udvidet forsikring med ekstraudstyr, samt jeg sendte billeder ind af motorcyklen som den så ud da jeg købte den.....

    Så med alle de beviser jeg havde smidt ind til ankenævnet, samt at maling aldrig har hørt under ekstra udstyr uanset hvordan man vender og drejer den, så er Maling IKKE ekstra Udstyr...


    SÅ derfor vandt jeg sagen det tog sin tid,, men tiden har været givet godt ud...


  • #11   9. feb 2010 Glemte lige at tilføje..

    Der er ikke noget som hedder SPECIAL MALING; SPECIAL LAK,

    Det vi kender som AIRBRUSH er bare måden man maler på...

    Så det eneste som forskellen er prisen, fordi det tager længere tid end at male en motorcykel i en farve...

    Alt hvad der kommer ud af en malerpistol er BARE maling uanset hvordan man drejer det...


  • #12   10. feb 2010 Dejligt for dig,- tillykke med det - kanon, at du har haft tålmodighed til at "nakke" et forsikringsselskab - ligger selv og roder med en sag mod totempo.... og jeg giver sat** ikke op over for de rø*h***** - for jeg ved jeg har ret..
    Håber vi kan være inspiration til andre, der er ved at tage den første afgørelse, for at være den rigtige...
    Henrik.


  • #13   11. feb 2010 Henrik

    Takker..

    Jo jeg er helt enig. men skal ikke give op , fordi man får lidt modstand, ved man at man har ret i sagen og kan dokumentere en smule beviser så kommer man langt i en sag hos de forskellige ankenævn..

    Fik endda en check igår fra forsikringsankenævnet på 150kr som var dem jeg betaltfor at køre sagen... smiley
    Mente godt nok det var 450 kr.. men jo færre penge jo bedre.. smiley


Kommentér på:
ENDELIG AFSLUTNING PÅ FORSIKRINGSSAGEN

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce