{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Har lige skiftet tændrør .. {{forumTopicSubject}}

til NGK CR9EIX iridium som jeg fandt til en fornuftig pris via eBay i Ungarn(!)

Motorgang er blevet en anelse bedre (eller er det bare ønsketænkning?).
Den tager gas en anelse bedre (tror jeg nok, men det er svært at sige).
Men koldstart (og varm efter en kort tur) er blevet fænomenal - intet mindre. Før skiftet skulle jeg altid vride øret halvt om for at få liv i den - med fare for at drukne den og malke batteriet tomt. Nu springer den igang, uden at røre ved gassen, næsten før jeg har trykket på starteren.. De kan helt klart anbefales.

Eller er det bare den generelle temperaturstigning i vejret der øver sin gunstige indflydelse på maskekanikken?

Har I erfaringer med Iridium rør?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige skiftet tændrør ..
  • #2   15. apr 2010 kan det være fordi det bare er nye tændrør?

  • #3   16. apr 2010 @Liltorp

    Er helt med på startproceduren for en MC ;0), men det virkede altså ikke på min før skiftet. Hvis den ikke fik gas ville den ikke starte (ihvertfald ikke inden et fuldt opladt batteri var dødt) - Choker eller ej! Kun halv choker og et lille vrid på øret kunne sparke den igang.. (Jeg har oplevet et par gange, hvor jeg virkelig savnede min gamle Z1R's kickstarter :0)

    Det kan være at jeg skal have kigget på mine carbs ved lejlighed..

    Når i siger de holder længere - hvor længe kører i så med et sæt Iridium?


  • #5   16. apr 2010 der er jo ikke noget "hokus pokus" i tændrør selvfølgelig vil den tænde bedre med nye men altså det du snakker om Simon har jeg også oplevet men det er typisk hvis det er kold (under 10C) så det lyder bare som om du havde en kold mortorcykel med nogle gamle tændrør og som du selv siger nu virker det jo fint efter de blev skiftet smiley

Kommentér på:
Har lige skiftet tændrør ..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce