{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

Benzinpumpe... {{forumTopicSubject}}

Har lidt problemer med, at min cykel sætter ud, ligesom den er løbet tør... Indtil nu har den blot krævet en kort pause, hvorefter den har sprunget igang igen, men nu strejker den.

Jeg har en lille mistanke om, at det kan være benzinpumpen der driller. Hvornår er det meningen den skal starte? Når der sættes tænding på, når starteren trækker motoren rundt eller først når motoren slår igang?

Det hverken lyder eller føles som om, at pumpen starter, men når jeg piller pumpen ud og sætter den direkte til 12 volt, starter den fint.

Nogle gode forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Benzinpumpe...
  • ulrik t
    ulrik t Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #1   27. jun 2010 Hvis det er en zx7 kan den den sagtens kører uden pumpe. Det er først når tanken er ved at være tom at det kan knibe lidt med tilførslen. Tag et stykke benzin slange direkte fra filteret og op i tank studsen og prøv at kører med det og se om det bliver bedre
    I det øjeblik du sætter tænding på skal pumpen begynde at knurre og sætte tryk i systemet. Den stopper kort efter og når cyklen er startet kan du sætte øret til den hører at at den tikker med ca ½-1 sek interval. Det er et relæ som sidder til pumpen som styre den, så hvis pumpen hvirker når den får direkte strøm, men ikke når den sidder i systemet kan det meget muligt væde dit relæ. Det er en næsten kvadratisk sort boks med et rødt stik i bunden du skal lede efter


Kommentér på:
Benzinpumpe...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce