{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vudering af CBR600 FS2
  • #1   1. jul 2010 er det evt. noget du gider at uddybe lidt?

  • #2   1. jul 2010 ja altså sammenligner man den med fx R6'ere, så er den jo dyr, men Honda er jo generalt også dyrere. jeg synes at hvis man ser i forhold til de maskiner som er magen til min, er prisen da ikke så frygtelig, eller hvad?

    grunden til jeg også mener at en FS2'er som min burde koste mere end en R6'er er jo at der er MANGE R6'ere derude, samt RIGTIG mange af dem til salg, sådan en som min er der jo næsten ingen af på vejen, og heller ikke ret mange til salg af.


  • #3   1. jul 2010 den gamle jeg havde (en magen til, bortset fra den var std.) fik jeg trods alt 108.000,- for forrige år hvor tælleren stod på 18.000km.

  • #4   1. jul 2010 Jeg har lige solgt min CB 500. Fik faktisk en del henvendelser + jeg selv lige har købt en CBR 600 F2.

    Der er altså gang i markedet, men hvis din pris ikke er blandt de 4-5 lavest (inden for samme model) for du ingen henvendelser. Da jeg kiggede på ny sorterede jeg altid efter pris og jeg kom aldrig vidre end side 1 smiley

    Mvh Stubkier


  • #5   1. jul 2010 nej det er rigtigt, og det er jo derfor jeg skriver herinde, jeg har set én CBR 600 RR til lidt billigere penge, men så heller ikke flere, og samtidig så mener jeg også stadig at en CBR skal være dyrere end en R6 fx. da jeg ikke helt mener at man kan sammenligne de to cykler. men tak fordi du gad at uddybe det lidt.

  • #7   1. jul 2010 <Berdelsan > ja der er lige nu en til salg til ca den pris du nævner, men den har også rundet 30.000km, og dermed VIL den jo pr automatik være billigere, vi taler altså om ca 5000,- så har man en MC der er 1 år nyere, samt har gået under halvdelen...

  • #8   1. jul 2010 RR3-4 skal ned i omkring 80-85 for at ha' en chance for at blive solgt i øjeblikket, så en FS2 bør nok ned i 75-80.

  • #9   1. jul 2010 hmm okay, det kan vidst ikke betale sig at sælge den så kan jeg se på det hele...

  • #10   1. jul 2010 Desværre en erkendelse mange er kommet til, har du råd til at vente, så vælg dit absolutte minimum og sæt den så til det, bliver den ikke solgt, er det med den indstilling jo heller ingen katastrofe. Desværre er markedet præget af en del desperate sælgere pt. og det presser prisen voldsomt.

  • #11   4. jul 2010 Det ville være fint at sætte årgangen på annoncen!! smiley

  • #12   4. jul 2010 Søren (Sæby) C: he he mange tak, det er hermed rettet smiley

  • #13   5. jul 2010 Jeg synes ikke at prisen virker specielt høj - Der skal jo også være plads til at handle lidt.
    Og ja den er dyre end en R6 - det er jo heller ikke en R6'er - Altså en Passat er også dyre end en Oktavia - selv om de er meget ens - sådan er det nu engang.

    PS. Er det et komplet udstødnings system - eller er det kun nede fra der hvor det bliver til et rør? - For det kan jo have betydning for prisen, ikke meget men lidt.


  • #14   5. jul 2010 det er komplet system der sidder på. men ja jeg synes du har ret i det med CBR600 VS. R6 prismæssigt.

  • #15   6. jul 2010 Tror også du skal lidt ned, min kammerats R1 03 i super flot stand gik for 95k i foråret. Fik selv 67,5 for min 00 cbr i absolut flotteste stand nye dæk osv. Spørgsmålet er jo om den SKAL sælges eller bare bliver solgt hvis du bliver budt en høj pris?

  • #16   7. jul 2010 Ganske enig i meget af snakker her - synger lige en gammel sang om udbud og efterspørgsel.

    Hvad er prisen?
    1. Det du vil have for den?
    2. Det køber vil give for den?
    = Er det vigtigst, du kommer af med den, eller du får de rigtige penge for den? I de fleste tilfælde er det jo en kombination.

    Du kan jo altid spørge dig selv, hvor køber skal købe din frem for den anden tilsvarende/billigere cykel.
    Du kan godt være sikker på, at ingen gider tage det 3. bedste tilbud (pris ift. produkt)

    - held og lykke med salget smiley


Kommentér på:
vudering af CBR600 FS2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce