{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bolte til bag tandhjul
  • #1   16. sep 2010 Der er en forskellig styrke på bolte - dete r mere det. Den skal have den rigtig styrke til det som der kræves.
    Jeg ville bare bruge rystfri - men i den rigtige styrke. Eller syrefast.......


  • #2   16. sep 2010 Ian, det er rigtigt hvad du har hørt, hvis det er til din alufælg, det skyldes at alu og rustfri ligger langt fra hinanden på spændingsrækken og derfor nemt skaber corrosion, men det er ikke noget der kommer imorgen : )
    Smid en gang locktie på, så der ikke er lige så stor direkte kontaktflade, så går der mange år..

    Rent styrke messigt, skal det være det man kalder shear bolts, men det er jo ikke noget rumskib, så hvis du nu bare lader være med at købe Harald Nyborg kvalitet, så ville jeg personligt ikke have nogen problemer ved bare at smide dem i : )

    Jeg plejer at køber rustfri buttenhead hos LMG


  • #3   16. sep 2010 Rigtigt P.J: Køber man sine rustfri i en hvis kvalitet så er der ikke noget der.
    Hvis du vil have en eksperkt viden og emnet så kontakt Theis fra min venne profil - han er uddanet i den slags og har arbejdet med det længe. Bl.a ved Bajo bolte i Hobro. (kæmpe bolt firma)


Kommentér på:
Bolte til bag tandhjul

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce