{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

hvad er det der er galt ?? {{forumTopicSubject}}

hej
har brug for lidt hjælp her.
skal komme af med min MC men har meget sværet ved det smiley hva er det der er galt sys I ?? skriver jeg noget forkeret eller er prisen for højt ?? har brugt 30000 mere end det prise jeg har sættet den til sælg på.
Eller er der bare ikk nogen der køber Mcer længer ?? :s

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=91451


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er det der er galt ??
  • #2   9. apr 2011 som udgangspunke er den for dyr hvis den ikk er solgt.. smiley

    men nogle bedre billeder ville da slet ikke skade... og helst ikke nogle med det det gule lys på... det tiltaler i hvert fald ikke mig smiley


  • #3   9. apr 2011 Jeg er bange for at den er for gammel. Der er sket meget siden den var ny. Prisen virker fair nok, hvis du finder den rigtige køber, men det er svært at sælge en cykel som er bygget om. En stavekontrol ville nok heller ikke skade... Men held og lykke med salget...

  • #4   9. apr 2011 Hej,står selv med samme tanker om min, som jeg jeg har smidt mange penge efter, den er godt nok ikke til salg, men jeg syntes at din pris er fair nok.Jeg ved godt at de er gammle, men prøv at se hvad de cbr 600 f2 står til , som er samme årgang

  • #5   9. apr 2011 Ca. 30.000 kr - det er hvad sådan en fætter er værd i disse tider... smiley
    Der er også en standard gixxer af samme årgang et andet sted på mcg. til 52.000...? Den bli'r ALDRIG solgt til den pris......

    Der er desværre flere mc'er end motorcyklister i DK for tiden, så det er købers marked...... Sådan er det...!


  • #6   9. apr 2011 smiley

    Ja det er nok som I siger



  • #7   9. apr 2011 Der er da srad'er til den pris din står til, eller tæt på i hvert fald.
    jeg vil mene du skal på ~35.000kr før den bliver solgt, jeg vil i hvert fald ikke give så "meget" for den.
    Hvad man selv har ofret på cyklen er bare "ærgeligt", det får man ingenting for når den skal sælges.


  • #8   9. apr 2011 jeg syntes nu prisen er ok. Men det er umuligt at få solgt noget idag medmindre man forære det væk.
    Morten P hvad har din gixxer kostet for den er sku mindre værd en den 750er:) 1999 gsxr600 den burde så koste 25000 eller:) comeon.
    Igen folk vil ikke give noget for mcs idag. Min k1er gsxr750 blev jeg budt 50000kr for!!


  • #9   9. apr 2011 tænker seriøst på at trække afgiften fra og sælge den uden afgift til en forhandler.
    men ved ikk om der findes en såden en forhandler der køber Mcer uden afgift bare for at bruge deres dele. kender nemlig en der sælger brugte dele. der har et hav af gamle MCer i sin kælderen.
    Kender I flere ???


  • #10   10. apr 2011 Nik N: ja min koster nok ikke så meget efter jeg har smadret den.
    Men den er stadig nyere og en opgradering rent teknisk, at du så måske bedre kan lide designet/farven på den ældre, er jo en anden ting smiley


  • #11   10. apr 2011 Hvis du trækker afgiften, midster du de første 8000kr og 15% af resten, så vidt jeg husker. Men det betyder at det ikke kan betale sig på en cykel der ikke koster mere. Så er det bedre at sætte prisen 10.000 ned, og håbe på at den bliver solgt.

Kommentér på:
hvad er det der er galt ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce