{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Starter kører ikke... {{forumTopicSubject}}

Da jeg i dag skulle køre til Århus (dejligt vejr at køre i), døde min ZXR pludselig ude på motorvejen.
Jeg kom kørende i jævn fart, og den begyndte at sætte ud. Jeg satte den på reservetank, men det hjalp ikke. Da jeg kørte ind i nødsporet, gik den ud. Jeg ville starte den igen, men starteren ville ikke køre rundt. Lyset virker, hornet virker osv., så jeg tror ikke det er batteriet. Jeg kunne ikke få den i andet end 1. gear (kan være et tilfælde).
Hvad kan der være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Starter kører ikke...
  • #1   6. okt 2011 Jeg har opletvet lidt det samme da min generatorrem knækkede.
    Prøv at se om det er tilfældet med din.
    Generatoren sidder på venstre side af motoren, ovenpå blokken bag cylindrene. På den skal der sidde en rem ( og den skal være hel ).

    Hvis det er fejlen så er det relativt billigt at få lavet på et værksted: 300,- for remmen og 1000,- i arbejdsløn.
    Jeg prøvede selv 2 gange inden jeg sendte min på værksted.... Det var ikke helt let at spænde den korrekt op.


  • #2   6. okt 2011 Jeg fik den hentet med Dansk Autohjælp. Vi fik den startet, men den døde kort efter igen. Jeg nåede kun at køre ca. 300 meter, og så klikkede starteren bare igen. Da vi kom helt hjem med den, kunne starteren køre igen, så måske kan det være fugt i tændingen?

Kommentér på:
Starter kører ikke...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce